از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34323

158 بازدید

امام جمعه ابرکوه گفت: خروش مردم یزد در دهم فرودین سال ۵۷ که به مناسبت چهلم شهدای تبریز صورت گرفت اوّلین جرقه قیام عمومی ملت ایران را روشن و موجب فراگیر شدن شعله انقلاب در کشور و سوختن بنیان رژیم ستم شاهی شد.حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تبریک سیزدهم رجب المرجب سالروز ولادت حضرت […]

امام جمعه ابرکوه گفت: خروش مردم یزد در دهم فرودین سال ۵۷ که به مناسبت چهلم شهدای تبریز صورت گرفت اوّلین جرقه قیام عمومی ملت ایران را روشن و موجب فراگیر شدن شعله انقلاب در کشور و سوختن بنیان رژیم ستم شاهی شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تبریک سیزدهم رجب المرجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) افزود: وجود مبارک و نورانی امام علی (ع) نماد عینی همه فضیلتها و خوبیها و قابلیّتهای انسانی است .
وی با بیان خصائص و ویژگیهای معنوی و الهی و انسانی حضرت علی (ع) اظهارکرد: مزیتها و برتریهایی را که امیرالمؤمنین (ع) دارند منحصر به فرد است و هرگز کسی دیگر نداشته و نخواهد داشت .
امام جمعه ابرکوه به مناسبت دوازدهم فروردین ، سالروز استقرار نظام اسلامی هم گفت: بیش از ۲/۹۸ درصد مردم با لبّیک به ندای رهبر خود، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند.
۷۵۴۰/
** خطیب جمعه موقت مهریز هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین یزد بر ادامه راه شهدا تا شکست نهایی مستکبران تاکید کرد.
حجت الاسلام اصغر زارع گفت: قیام مردم یزد در حمایت از قیام مردم تبریز و در چهلمین روز شهدای این شهر انجام شد.
وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان بعد از شکست در بخش های مختلف برای ضربه زدن به اصل نظام و مبانی اعتقادی جوانان ما از فضای مجازی استفاده می کنند بنابراین مسوولان باید بر نظارت خود بیفزایند.
وی افزود: دشمنان در فضای مجازی با تهیه محتوا ، برنامه سازی ، شایعات و شبهه افکنی ها به دنبال ضربه زدن به ارزش ها ، اخلاق ، معنویت و بی دین کردن جوانان هستند.
وی ادامه داد: تهدید نرم فرهنگی دشمنان شعار نیست و با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از سرمایه های زیاد مادی فقط به دنبال سرنگونی نظام اسلامی و پایمال کردن همه مقدسات کشور هستند.
۷۵۴۱/ ۶۱۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


ائمه جمعه


نماز جمعه


استان یزد

نظرات بسته شده است.