از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34264

181 بازدید

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹:۳۹ دقیقه امروز به این مرکز اعلام شد گفت: پس از اطلاع فوریت های پزشکی شهرستان در کمترین زمان ممکن با پنج دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.عیسی بشیری افزود: در این حادثه […]

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹:۳۹ دقیقه امروز به این مرکز اعلام شد گفت: پس از اطلاع فوریت های پزشکی شهرستان در کمترین زمان ممکن با پنج دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.
عیسی بشیری افزود: در این حادثه ۳ مرد۲۲، ۴۶ و ۵۰ ساله و یک زن باردار ۲۱ ساله و بانویی ۴۳ ساله مصدوم شدند.
وی افزود:تمام مصدومان این حادثه به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند منتقل شدند.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند ادامه داد: پس از اقدامات اولیه درمانی ۲ مصدوم زن و یک مرد ۲۲ ساله برای ادامه درمان به بیمارستان بزرگ دزفول و مرد۴۶ ساله به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر منتقل شدند.
بشیری ادامه داد:مرد ۵۰ ساله پس از اقدامات درمانی در بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند مرخص شد.
به گزارش خطرنگار، از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در سه سانحه تصادف در بعد از ظهر پنجشنبه در نقاط مختلف این استان ۱۱ نفر زخمی شدند.
شهرستان گتوند با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز ۴۵ روستا می باشد.
۷۴۶۷/۶۰۶۸
کانال خبری خطرنگار، خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

انتهای پیام /*


اجتماعی


حوادث


سقوط به دره


گتوند

نظرات بسته شده است.