از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34222

150 بازدید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سیدعباس صالحی روز پنجشنبه با حضور در منزل محمدمهدی فرقانی پیشکسوت حوزه رسانه و مطبوعات و مهدخت بروجردی همسر وی و استاد ارتباطات ضمن تبریک سال نو، در خصوص موضوعات رسانه و ارتباطات با آنان به گفت وگو پرداخت.فرقانی و بروجردی نیز در این دیدار از دغدغه ها و مسائل […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سیدعباس صالحی روز پنجشنبه با حضور در منزل محمدمهدی فرقانی پیشکسوت حوزه رسانه و مطبوعات و مهدخت بروجردی همسر وی و استاد ارتباطات ضمن تبریک سال نو، در خصوص موضوعات رسانه و ارتباطات با آنان به گفت وگو پرداخت.
فرقانی و بروجردی نیز در این دیدار از دغدغه ها و مسائل مربوط به حوزه رسانه و علوم ارتباطات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن گفتند.
به گزارش خطرنگار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آغاز سال نو و در ادامه دیدارهای نوروزی خود با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه؛ با شماری از پیشکسوتان حوزه فرهنگ، هنر و ادب از جمله محمدرضا حکیمی، شهرام ناظری، جمشید مشایخی، احترام برومند و رضا بابک نیز دیدار داشت.
محمد مهدی فرقانی علاوه بر تدریس در دانشگاه، هم اکنون ریاست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی را بر عهده دارد. مهدخت بروجرودی نیز هم اکنون به عنوان مدرس در این دانشکده مشغول به فعالیت است.
صالحی همچنین پیش از سال جدید با حضور در منزل مرحوم رضا مقدسی مدیر و فعال رسانه ای کشور، پیشاپیش عید نوروز را به خانواده وی تبریک گفت.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **۱۵۹۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


رسانه


دیدارنوروزی


وزیر ارشاد

نظرات بسته شده است.