از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34062

150 بازدید

سیدشریف موسوی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۲۴۷خانوار در فضاهای آموزشی این شهرستان اسکان یافتند.وی مجموع واحدهای آموزشی ویژه اسکان مهمانان نوروزی در آبادان را ۱۰۶باب مدرسه در قالب یکهزار و ۲۴۷ کلاس عنوان کرد و گفت: این محل ها در سطح […]

سیدشریف موسوی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۲۴۷خانوار در فضاهای آموزشی این شهرستان اسکان یافتند.
وی مجموع واحدهای آموزشی ویژه اسکان مهمانان نوروزی در آبادان را ۱۰۶باب مدرسه در قالب یکهزار و ۲۴۷ کلاس عنوان کرد و گفت: این محل ها در سطح درجه ۱ و درجه ۲ تجهیز شدند.
وی ادامه داد: تعرفه اسکان مسافران بر اساس درجه بندی مدارس از نظر امکانات می باشد و به منظور ارائه خدمات گسترده تر به مهمانان نوروزی در مدارس، این فضاها به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، فرش ، اجاق گاز و حمام تجهیز شدند.
به گزارش خطرنگار، در نوروز پارسال ۵۴ هزار و ۲۶۶ نفر از مسافران نوروزی در واحدهای آموزشی شهرستان آبادان اسکان یافتند.
یادمان شهدای علمیات والفجر۸ در اروندکنار، باغ موزه دفاع مقدس ، یادمان شهید تندگویان، مسجد رنگوریها، موزه حیات وحش ، نخلستان و حاشیه رودهای اروند و بهمنشیر از جاذبه های تاریخی، معنوی و گردشگری آبادان هستند.
۷۱۶۵ /۷۱۰۰/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


مسافران نوروزی


نوروز ۹۷


آبادان

نظرات بسته شده است.