از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34045

137 بازدید

سید ظهیر الدین پورالحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: فرهنگ خاتمی فرد طلاهای یکی از مسافران نوروزی که در اتاق جا مانده بود را به ستاد اسکان سفرهای نوروزی گچساران تحویل داد.وی عنوان کرد: این طلاها که شامل النگوها و گوشواره بود پس از هماهنگی به صاحبش تحویل داده شد.مدیر […]

سید ظهیر الدین پورالحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: فرهنگ خاتمی فرد طلاهای یکی از مسافران نوروزی که در اتاق جا مانده بود را به ستاد اسکان سفرهای نوروزی گچساران تحویل داد.
وی عنوان کرد: این طلاها که شامل النگوها و گوشواره بود پس از هماهنگی به صاحبش تحویل داده شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۶ هزار و ۸۳۰ گردشگر در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.
پورالحسینی تصریح کرد: پنج هزار و ۴۱۳ نفر از خانواده های آموزش و پرورشی و یکهزار و ۴۱۷ نفر از سایر گردشگران در مدارس گچساران اسکان داده شدند.
پورالحسینی بیان کرد: ۳۲۰ اتاق برای اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۷ تجهیز شده است.
وی افزود: این اتاق ها در قالب ۴۴ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۹۷ تجهیز و آماده شده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: همچنین برای اسکان نوروزی در سال جدید تعداد ۴۵۰ تخت در سه آموزشگاه شبانه‌روزی علم الهدی، فاطمه زهرا و علامه در نظر گرفته شده است.
پورالحسینی ابراز داشت: این تعداد مدرسه و اتاق شهرستان گچساران به امکاناتی شامل پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سرویس های بهداشتی و حمام مجهز هستند.
اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ در مدارس و کلاس های درس شهرستان گچساران انجام می شود.
تاکنون بیش ۲۴۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان گرمسیری گچساران در تعطیلات نوروز امسال سفر کرده اند.
شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
۸۱۴۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروز


گردشگر


گچسارانی

نظرات بسته شده است.