از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33958

188 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در ادامه دیدارهای نوروزی خود و همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی عصر روز گذشته (سه شنبه) با حضور در منزل استاد جمشید مشایخی، احترام برومند و رضا بابک با آنها دیدار و گفت وگو […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در ادامه دیدارهای نوروزی خود و همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی عصر روز گذشته (سه شنبه) با حضور در منزل استاد جمشید مشایخی، احترام برومند و رضا بابک با آنها دیدار و گفت وگو کرد.
وی ابتدا با حضور در منزل مشایخی سال نو را به وی تبریک گفت و برای این پیشکسوت که پیام روز ملی هنرهای نمایشی را در سال جاری نوشته است، آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.
صالحی در ادامه با حضور در منزل احترام برومند با تبریک سال نو به وی، برای مرحوم داود رشیدی طلب آمرزش کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر جمع آوری و انتشار خاطرات و مستندات باقی مانده از داود رشیدی تاکید کرد.
صالحی همچنین آغاز سال جدید و روز تئاتر را به رضا بابک که در این دیدار حاضر بود، تبریک گفت.
وی در پایان برنامه های خود در روز ملی هنرهای نمایشی، با حضور در تالار سنگلج به تماشای نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» به کارگردانی رحمت امینی نشست.
به گزارش خطرنگار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با آغاز سال نو و در ادامه دیدارهای نوروزی خود با محمدرضا حکیمی، شهرام ناظری دیدار کرد.
صالحی همچنین از نمایشگاه «مروری بر آثار و زندگی علی اکبر صادقی» هنرمند نقاش، انیماتور و مجسمه ساز در موزه هنرهای معاصر تهران نیز دیدن کرد.
۲۷ مارس برابر با هفتم فروردین ماه روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی نامگذاری شده است.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **۱۸۸۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


وزیر ارشاد


دیدار نوروزی


هنرمندان

نظرات بسته شده است.