از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33942

181 بازدید

نادر سعادتی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، هدف از این اقدام را سهولت دسترسی و بهره مندی کلیه اقشار جامعه و علاقه مندان به هنر سینما عنوان کرد و افزود:در صورت استقبال از این طرح در دیگر مناطق شهری و شهرهای تابعه دزفول نیز سینما سیار راه اندازی می شود.وی […]

نادر سعادتی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، هدف از این اقدام را سهولت دسترسی و بهره مندی کلیه اقشار جامعه و علاقه مندان به هنر سینما عنوان کرد و افزود:در صورت استقبال از این طرح در دیگر مناطق شهری و شهرهای تابعه دزفول نیز سینما سیار راه اندازی می شود.
وی افزود:تلاش می شود در پارک ها و بوستان های پرتردد دزفول نیز سینما سیار راه اندازی شود تا شهروندان به تماشای فیلم های روز سینمای کشور بنشینند.
سعادتی فرد اضافه کرد: مناطق شهری چون کوی مدرس و زیباشهر و نیز شهرهای تابعه دزفول در اولویت راه اندازی سینما سیار قرار دارند که در صورت استقبال در این مناطق نیز سینما سیار راه اندازی می شود.
وی گفت:فیلم های روز سینمای کشور در ساعات ۱۸ ، ۲۰ و ۲۲ در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول به نمایش در می آید.
شهرستان ۵۰۰ هزار نفری دزفول سینما ندارد.
یکی از سالن های مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به نمایش فیلم های روز سینمای کشور اختصاص یافته است.
۷۲۷۸/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


ارشاد


سینماسیار


دزفول

نظرات بسته شده است.