از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33868

213 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدعلی نجفی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس قرار است درخواست استعفای بنده در جلسه ۱۹ فروردین شورای شهر تهران بررسی شود.شهردار تهران اظهار کرد: دلایل خود برای استعفا از شهرداری تهران را در جلسه شورای شهر برای اعضا بیان خواهم کرد.نجفی […]

به گزارش خطرنگار، محمدعلی نجفی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس قرار است درخواست استعفای بنده در جلسه ۱۹ فروردین شورای شهر تهران بررسی شود.
شهردار تهران اظهار کرد: دلایل خود برای استعفا از شهرداری تهران را در جلسه شورای شهر برای اعضا بیان خواهم کرد.
نجفی همچنین به برنامه های ویژه شهرداری تهران برای نوروز ۹۷ اشاره کرد و افزود: برنامه های متنوع و ویژه ای برای نوروز ۹۷ توسط شهرداری تهران اجرا می شود که یکی از این برنامه ها نوروزگاه در بلوار کشاورز است.
وی گفت: تمامی این برنامه ها با هدف ایجاد فضای مناسب و مفرح برای گردشگران نوروزی در سطح شهر تهران برنامه ریزی و اجرا می شود.
نجفی در پاسخ به انتقادات مطرح شده مبنی بر افت فعالیت های گردشگری پایتخت در ایام نوروز نیز اظهار کرد: اگر مشکلی در این زمینه پیش آمده باشد پیگیری لازم برای رفع آنها و جلب رضایت حداکثری گردشگران نوروزی و شهروندان تهرانی انجام خواهد شد.
تهرام/۹۳۵۳**۱۶۲۵

انتهای پیام /*


کلیات


شهر دار تهران


استعفایم


پس نگرفته ام

نظرات بسته شده است.