از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33644

112 بازدید

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از خانه کتاب ، با این حساب، بودجه طرح عیدانه کتاب به ۲۵ میلیارد ریال می رسد و کتابفروشی های عضو طرح نیز کتاب ها را با مجموعا ۳۰ درصد تخفیف عرضه می کنند.کتابفروشی ها با تمدید ۳ روزه اجرای طرح در سراسر کشور، روزهای چهاردهم و پانزدهم […]

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از خانه کتاب ، با این حساب، بودجه طرح عیدانه کتاب به ۲۵ میلیارد ریال می رسد و کتابفروشی های عضو طرح نیز کتاب ها را با مجموعا ۳۰ درصد تخفیف عرضه می کنند.
کتابفروشی ها با تمدید ۳ روزه اجرای طرح در سراسر کشور، روزهای چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه نیز کتاب های خود را با تخفیف ۳۰ درصدی می فروشند.
طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» با مشارکت ۷۹۳ کتابفروشی از ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۶ در کتابفروشی‌های عضو طرح در ۳۰ استان و از ۲۵ اسفند ماه در تهران آغاز به کار کرده است.
با گذشت دو هفته از اجرای این طرح در استان ها و پیوستن کتابفروشی های تهران به آن بیش از ۳۱۸ هزار نسخه کتاب به فروش رسید.
در سومین عیدانه کتاب،‌ استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان ، قم، فارس، کردستان و آذربایجان شرقی تاکنون بیشترین مشارکت را به لحاظ تعداد کتابفروشی ها عضو طرح داشته اند.
پرفروش‌ترین های استان های عیدانه کتاب نیز به ترتیب خراسان رضوی، تهران، اصفهان، گیلان، فارس، قم، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی و همدان هستند.
اما به لحاظ مبلغ فروش، تاکنون، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، قم، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، مازندران و کردستان پرفروش ترین استان ها معرفی شدند.
فراهنگ** ۱۸۸۳ ** ۱۸۲۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


عیدانه


افزایش

نظرات بسته شده است.