از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33612

111 بازدید

محمدکاظم دبیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هم اکنون ۱۰ فیلم مختلف ایرانی و خارجی در حال اکران در سالنهای سینمایی شهر مشهد است. وی ادامه داد: ‘مصادره، لاتاری، به وقت شام، فراری، آینه بغل، خرگیوش و لونه زنبور’ از جمله فیلمهای ایرانی و ‘احضار ۲ و تلقین’ از جمله […]

محمدکاظم دبیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هم اکنون ۱۰ فیلم مختلف ایرانی و خارجی در حال اکران در سالنهای سینمایی شهر مشهد است.
وی ادامه داد: ‘مصادره، لاتاری، به وقت شام، فراری، آینه بغل، خرگیوش و لونه زنبور’ از جمله فیلمهای ایرانی و ‘احضار ۲ و تلقین’ از جمله فیلمهای خارجی هستند که روی پرده سینماهای مشهد قرار دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: با توجه به جمعیت سه و نیم میلیون نفری مشهد ورود سالانه ۲۸ میلیون زائر و گردشگر نیاز افزایش سالنهای سینمایی در این شهر ضروری است. در همین مسیر پارسال با بهره برداری پردیس سینمایی اطلس با ۱۱ سالن و پردیس سینمایی گلشن با چهار سالن تعداد سالنهای سینما در مشهد به ۳۳ مورد افزایش یافت.
خراسان رضوی ۴۴ سالن سینما با مجموع گنجایش ۹ هزار و ۶۲۲ صندلی دارد. از این تعداد ۶ هزار و ۶۰۴ صندلی سینما در مشهد دایر است.
۷۵۰۷/۱۸۵۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


فروش نوروزی


مشهد

نظرات بسته شده است.