از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33298

146 بازدید

محمد فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به نقش تاثیر گذار شعار امسال در توسعه اقتصادی کشور اظهار کرد: اگر بتوانیم در تولید نیازهای مردم در بخش های مختلف به خودکفایی برسیم این باعث اقتدار بیشتر ما در جامعه جهانی می شود.وی افزود: افزایش تولید ملی سبب افزایش زمینه […]

محمد فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به نقش تاثیر گذار شعار امسال در توسعه اقتصادی کشور اظهار کرد: اگر بتوانیم در تولید نیازهای مردم در بخش های مختلف به خودکفایی برسیم این باعث اقتدار بیشتر ما در جامعه جهانی می شود.
وی افزود: افزایش تولید ملی سبب افزایش زمینه های ایجاد اشتغال، درآمد ارزی و قطع وابستگی کشور به خارج است و رشد و توسعه ملی را تحقق می بخشد.
فلاحی تاکید کرد: کاهش وابستگی کشور به کالاهای خارجی سبب می شود اقتصاد داخلی مقاوم و آسیب پذیری کشور به لحاظ اقتصادی و سیاسی کمتر شود.
وی یادآور شد: در شرایطی که در آن قرار داریم باید تولید داخلی و ملی را افزایش دهیم و وابستگی کشور را به کالاهای خارجی کم کرده و به خودکفایی در حوزه اقتصادی برسیم.
وی با اشاره به نقش مهم ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بانه در افزایش تولید و اشتغال استان کردستان گفت: با ایجاد زیرساخت های اقتصادی این منطقه، تحول بزرگی در اقتصاد کردستان شکل می گیرد و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری رقابت بیشتری می کنند.
فرماندار بانه اضافه کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، توسعه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی، مقدمه ای برای رونق و توسعه منطقه و افزایش تولید ملی و حمایت از تولید کننده داخلی است.
وی یادآور شد: در راستای تولید داخلی بخش کشاورزی و صنایع دستی شهرستان بانه در چند سال اخیر به خوبی شکوفا شده و ۲۷ مورد تسهیلات اشتغالزایی در این بخش به متقاضیان پرداخت شده است.
فلاحی حمایت از کالای ایرانی را زمینه ساز اشتغال نسل آینده کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت اقتصاد داخلی و استحکام استقلال کشور دانست و افزود: اگر نسبت به خرید و مصرف کالای ایرانی تعصب داشته باشیم اقتدار کشور در جامعه جهانی بیشتر و تولید ملی رونق می گیرد.
وی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی سبب بهبود فضای کسب و کار، نوسازی و بهسازی صنایع تولیدی است و ضرورت دارد هر ایرانی مصرف کالای داخلی و ملی را در اولویت قرار دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه در پیامی به ‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
معظم له در این پیام فرمودند: امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال کمک کند، هم به مسئولین، هم به مردم که بتوانند وظایف خودشان را به بهترین وجهی انجام بدهند و امسال این شعار را -که شعار «حمایت از کالای ایرانی» است – به معنای واقعی کلمه به تحقّق برسانند.
شهرستان بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
۷۴۶۹/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


شعارسال


تولید داخلی


فرماندار بانه

نظرات بسته شده است.