از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33230

117 بازدید

به گزارش خطرنگار، تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه «المپیک» بندر «رادس» به مهیمانی تیم ملی تونس رفت و در حالی که عملکرد مناسبی از خود ارائه نکرد با حساب یک بر صفر، مغلوب شد.تیم ملی فوتبال ایران، آخرین بار در روز ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ در دیداری تدارکاتی با […]

به گزارش خطرنگار، تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه «المپیک» بندر «رادس» به مهیمانی تیم ملی تونس رفت و در حالی که عملکرد مناسبی از خود ارائه نکرد با حساب یک بر صفر، مغلوب شد.
تیم ملی فوتبال ایران، آخرین بار در روز ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ در دیداری تدارکاتی با حساب یک بر صفر مقابل عراق شکست خورده بود و با این اوصاف شاگردان «کارلوس کی روش» پس از گذشت بیش از یکسال، طعم شکست را چشیدند.
تیم های ایران و تونس در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بدون شکست و با قدرت به عنوان تیم های نخستین قاره آسیا و آفریقا جواز حضور در این رویداد مهم را کسب کردند.
دیدار امشب در حالی آغاز شد که بارش شدید باران تاثیر منفی بر روند دو تیم گذاشته بود. با این حال تونس شروع بهتری داشت و کار را تهاجمی آغاز کرد.
در ادامه بازیکنان ایران شرایط بهتری را ایجاد کردند و بازی را به تعادل کشیدند.
در دقیقه ۱۵ «کریم انصاری فرد» با خطای واضح مدافع تونس سرنگون شد که داور با تصمیمی بحث برانگیز، اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقیقه ۲۰ ارسال زیبای «رامین رضائیان» با ضربه سر «کریم انصاری فرد» همراه شد، اما دروازه بان تونس به خوبی این بخت طلایی را از تیم ایران گرفت.
در نهایت نیمه نخست این دیدار در حالی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید که بازیکنان دو تیم در میانه میدان بارها با پاس های اشتباه خود موجب شدند تا فرصت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشود.
در آغاز نیمه دوم «مسعود شجاعی» که پس از چند ماه به تیم ملی بازگشته و عملکرد خوبی نداشت، جای خود را به «سامان قدوس» داد.
در دقیقه ۷۱ تیم ملی تونس در نهایت مزد برتری خود را گرفت و هر چند ضربه «وهبی خضری» را «علیرضا بیرانوند» دفع کرد، اما «میلاد محمدی» با اشتباه خود سبب شد تا دروازه تیم کشورمان گشوده شود.
در دقیقه ۸۸، بهترین بخت گلزنی تیم کشورمان برای گل تساوی ایجاد شد که «مهدی ترابی» در مصاف تک به تک با دروازه بان تونس به راحتی توپ را از دست داد.
در نهایت سوت داور این دیدار به نشان پایان بازی و برتری یک بر صفر تونس به صدا درآمد.
خط میانی تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و نبود هافبک بازی ساز در ترکیب، کاملا مشهود بود.
در خط حمله نیز غیبت «سردار آزمون» و «مهدی طارمی» که هر دو مصدوم هستند سبب شد تا تا فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد نشود.
**ترکیب تیم ملی ایران:
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده(پژمان منتظری)، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی(امید ابراهیمی)، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی(سامان قدوس)، کریم انصاری فرد(مهدی ترابی)، وحید امیری(علیرضا جهانبخش)، رضا قوچان نژاد(کاوه رضایی)
ورزشی**۳۷۸۳*شبس*۱۴۸۸**

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


تدارکاتی


ایران

نظرات بسته شده است.