از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33202

187 بازدید

به گزارش خطرنگار، یکی از مهمترین محورهای صحبت های امامان جمعه هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته به مساله نام گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اختصاص داشت.امامان جمعه هرمزگان در خطبه های نماز همچنین بر تقویت هر چه بیشتر تولید و اقتصاد ملی با حمایت […]

به گزارش خطرنگار، یکی از مهمترین محورهای صحبت های امامان جمعه هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته به مساله نام گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اختصاص داشت.
امامان جمعه هرمزگان در خطبه های نماز همچنین بر تقویت هر چه بیشتر تولید و اقتصاد ملی با حمایت از کالاهای ایرانی تاکید کردند.

**بندرعباس
امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به پیام نوروزی (سخنان) و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی درشهر مشهد افزود: بحث اصلی حضرت آیت الله خامنه ای ، مسائل اقتصادی و توجه مردم و مسوولان به حمایت از تولید ملی بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی پور درخطبه های نخستین نماز جمعه سال جاری شهر بندرعباس افزود: هرچند از لحاظ اقتصادی پیشرفت هایی داشته ایم اما جامعه باید از این حیث در موقعیت مطلوبی قرار بگیرد که دست یابی به آن نیازمند حمایت از صنایع داخلی با خرید کالای ایرانی مرغوب است.
وی با بیان اینکه کالای ایرانی بخریم تا جوانان این مرزو بوم مشغول کار بشوند گفت: سازندگان و تولید کنندگان نیز باید کالای مرغوب بسازند و اینطور نباشد که هرچه خواست به خورد مردم بدهد که دراین صورت با بی مهری مصرف کنندگان مواجه خواهند شد.

**قشم
امام جمعه موقت قشم گفت: تولید کنندگان کالاهای ایرانی باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند و به آنان وفادار باشند و به جای در نظر گرفتن سود درکوتاه مدت ، با آینده نگری به ارتقای کیفیت کالا بیندیشند.
حجت الاسلام سعید آزادی افزود: دولت نیز باید با اعمال سیاست های گوناگون مالیاتی و تسهیلاتی از تولید کنندگان داخلی حمایت کند.
وی ادامه داد: همچنین مردم و به خصوص جوانان ایرانی باید تلاش کنند تا فرهنگ خرید کالای ایرانی به یک هنجار تبدیل شود و توجه داشته باشند که حمایت از کالای داخلی حمایت از کار و کارگر ایرانی است.
آزادی تصریح کرد: واردات به کشور باید به گونه ای مهندسی شود که که کالاهایی که در داخل تولید می شوند وارد نشود و همچنین تشریفات اداری برای تولید کنندگان کوتاه تر شود.

**جاسک
امام جمعه موقت جاسک گفت: با حمایت از کالای ایرانی ضمن رفع مشکل تولید و اشتغال، شاهد رونق در بازار اقتصاد کشور خواهیم بود.
حجت الاسلام محمد علی فاتحی نیا در خطبه های نماز جمعه جاسک در مسجد امام علی(ع) اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید تکمیل کننده برنامه های اقتصاد مقاومتی است و با حمایت از تولید و کالای ملی می توانیم اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم.
وی افزود: باید به تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری به تولید داخلی بها داده و ارزش قائل شویم و بطور حتم تولید کالای داخلی، اشتغال رونق می گیرد.
فاتحی نیا یاد آور شد: دولت در زمینه بسترسازی مناسب برای تولید کنندگان داخلی و حمایت از آنها در احیای کارخانه ها نیز نقش مهمی دارد.

**کیش
امام جمعه موقت کیش گفت: توجه به سخنان کامل و جامع مقام معظم رهبری به مناسبت نوروز در حرم رضوی و تلاش در جهت عملی کردن توصیه های ایشان کلید حل مشکلات کشور است.
حجت الاسلام رحمان یوسف نژاد افزود: این سخنان که در ۶محور بیان شد، نشان دهنده اشراف کامل رهبر فرزانه انقلاب به تمام مسائل داخلی و خارجی است.
وی همچنین با تبریک نوروز و بهار طبیعت، اظهار داشت: تقسیم کردن شادی ها با دیگران و رسیدگی به نیازهای فقرا را از ویژگی های خوب مردم کیش است که باید در این روزها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
۷۱۹۸/ ۶۰۴۸
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام خطرنگار، هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


عبادی


هرمزگان

نظرات بسته شده است.