از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 32968

151 بازدید

حسن محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی در قالب چهار هزار و ۱۷۵ خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان یافتند.وی ادامه داد: آموزش و پرورش همدان با اسکان چهار هزار و ۷۹۳ نفر در قالب یک هزار و ۳۳۱ خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مربوطه، بیشترین […]

حسن محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی در قالب چهار هزار و ۱۷۵ خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان یافتند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش همدان با اسکان چهار هزار و ۷۹۳ نفر در قالب یک هزار و ۳۳۱ خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مربوطه، بیشترین آمار اسکان مسافران نوروزی را در این شهر داشته است.
مشاور شهردار همدان مهمترین دغدغه در ایام تعطیلات را اسکان مسافران اعلام و اضافه کرد: نصب چادر در میدان ها و معابر اصلی شهر ممنوع است و چهار نقطه از جمله پارک شهروند، بوستان نماز، بوستان نواری کولاب و بوستان مردم به عنوان جایگزین معرفی شده است.
وی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.
محمدی اظهار داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای نصب چادر در این پارک‌ ها اقدام کنند چرا که نصب چادر در سایر پارک های شهر همدان ممنوع بوده و اجازه نصب چادر در آنها داده نمی‌شود.
محمدی بیان کرد: خوشبختانه روند پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان به خوبی در دست اجرا بوده و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.
هم اینک ستاد اسکان مسافران نوروزی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان دایر است.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروز ۹۷


اسکان مسافران


شهرداری

نظرات بسته شده است.