از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 32257

172 بازدید

به گزارش خطرنگار، ‘محمد جواد آذری جهرمی’ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به فرودگاه دزفول مورد استقبال استاندار خوزستان ، نمایندگان مردم شهرهای دزفول و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل قرار گرفت.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از ورود به دزفول در نشست شورای اداری این شهرستان […]

به گزارش خطرنگار، ‘محمد جواد آذری جهرمی’ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به فرودگاه دزفول مورد استقبال استاندار خوزستان ، نمایندگان مردم شهرهای دزفول و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل قرار گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از ورود به دزفول در نشست شورای اداری این شهرستان که هم اکنون در محل فرمانداری این شهرستان در حال برگزاری است حضور یافت.
حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و حضور در کاروان های راهیان نور
افتتاح فاز اول پروژه uso شمال خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خوزستان است.
از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان حضور در یادمان شهدا دوکوهه و ادای احترام به مقام شامخ شهداء پادگان دوکوهه است.
وی همچنین در جلسه شورای اداری بخشداری الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک حضور می یابد.
آذری جهرمی در ادامه برنامه سفر خود به خوزستان به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در یادمان شهدای شلمچه حضور می یابد.
‘محمد جواد آذری جهرمی’ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آبان ماه امسال به منظور بازدید از مرز شلمچه و چذابه و امکانات خدمات رسانی به زائران حسینی به خوزستان سفر کرد.
۶۰۶۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


وزیر ارتباطات


دزفول

نظرات بسته شده است.