از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 32033

97 بازدید

«علی بیات» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: آن طور که اطلاع پیدا کرده ام مسئولان در صورتی که رسول خادم به فدراسیون بازنگردد، برای تعیین سرپرست موقت در فدراسیون کشتی اقدام خواهند کرد و با این وجود رییس بعدی فدراسیون با توجه به گستردگی فعالیت ها، کار بسیار سخت و […]

«علی بیات» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: آن طور که اطلاع پیدا کرده ام مسئولان در صورتی که رسول خادم به فدراسیون بازنگردد، برای تعیین سرپرست موقت در فدراسیون کشتی اقدام خواهند کرد و با این وجود رییس بعدی فدراسیون با توجه به گستردگی فعالیت ها، کار بسیار سخت و دشواری را پیش رو خواهد داشت.
وی اظهار داشت: بعد از استعفای خادم از ریاست فدراسیون کشتی و براساس تصمیم مجمع فوق العاده فدراسیون که ۲۱ اسفند ماه برگزار شد، حمید بنی تمیم به عنوان نایب رییس و رضا لایق دبیر فدراسیون، امور جاری را انجام می دهند و همان طور که شاهد هستید اسامی نفرات دعوت شده به اردوهای تیم های کشتی نوجوانان و جوانان اعلام شده است.
بیات خاطر نشان کرد: امیدوارم که خادم در تصمیم خود تجدید نظر کند و به فدراسیون بازگردد، چرا که در چند سال گذشته با تمام وجود و صداقت برای سرافرازی این رشته فعالیت کرده است.
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: برنامه اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نیز برای برگزاری اردوها توسط مسئولان فدراسیون مشخص شده است و کادر فنی نفرات دعوت شده به اردو را معرفی خواهد کرد.
بیات با اشاره به تهمت و صحبت های ناروایی که این روزها متاسفانه از سوی برخی از اهالی کشتی بیان می شود، یادآور شد: بیان اینگونه مطالب آرامش را از کشتی می گیرد و به این رشته ملی لطمه می زند.
رسول خادم ۹ اسفند ماه از سمت ریاست این فدراسیون استعفا کرد و اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز بعد از رفتن خادم، استعفای خود را اعلام کردند.
مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی برای رسیدگی به این موضوع ۲۱ اسفند در سالن کنفرانس خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و اعضا برگزار شد.
پس از اعلام استعفای خادم، اعضا با اکثریت آرا با این استعفا مخالفت و اعلام کردند با توجه به بند ۱۲ اساسنامه فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون تا بازگشت خادم امور فدراسیون را پیگیری کند.
محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع نیز اعلام کرد که تا زمان بازگشت خادم، حمید بنی تمیم نایب رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون، امور جاری را دنبال کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**۱۰۶۷**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


ورزش


کشتی


خادم


فدراسیون

نظرات بسته شده است.