از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31807

77 بازدید

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خطرنگار، فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌‌کنندگی ادریس عبدی‌پور محصول سال ۱۳۹۲ است. غلامرضا فرج زاده، توماج پور مراد، حدیث چهره‌پرداز، مرضیه بردک‌نیا، لیلا دمان، داریوش غریب‌زاده، گلنسا خبرخوش، ابراهیم تمهید، حسین قفلی، رضا ناجی و عباس باک بازیگران فیلم «پاپ» هستند.این فیلم علاوه بر تهران، […]

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خطرنگار، فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌‌کنندگی ادریس عبدی‌پور محصول سال ۱۳۹۲ است.
غلامرضا فرج زاده، توماج پور مراد، حدیث چهره‌پرداز، مرضیه بردک‌نیا، لیلا دمان، داریوش غریب‌زاده، گلنسا خبرخوش، ابراهیم تمهید، حسین قفلی، رضا ناجی و عباس باک بازیگران فیلم «پاپ» هستند.
این فیلم علاوه بر تهران، اکران خود را از روز سه‌شنبه در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، بابل، کرمان، رشت، تبریز و …آغاز خواهد کرد.
در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: «کاردینال غنا یا نیجریه به‌ احتمال خیلی زیاد پاپ بعدی و رهبر واتیکان خواهد بود و این احتمال، نظم زندگی خانواده‌ی فرج که مثل پاپ سیاه‌پوست هستند را برهم‌زده است. فیلم «پاپ» سه داستان در هم فرو رفته از این خانواده سیاه‌پوست را روایت می‌کند؛ دختر دانشجویی که مستاجر خانواده است و باید به هر شکلی به نامزدش که در بند است، کمک کند تا به ربوکاپ مکزیک برسد، پسر خانواده که به امید طی کردن کانال مانش هر روز در دریا شنا می‌کند و پاپ که قرار است بعد از کاخ سفید کلید واتیکان را هم در دست سیا‌هان بگذارد تا بالاخره تاریخ، بدهی‌اش را به سیاه‌ها پس بدهد».
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


پاپ


عبدی پور


هنر وتجربه

نظرات بسته شده است.