از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31753

113 بازدید

به گزارش خطرنگار، برزین ضرغامی روز شنبه در نشست خبری طرح پیشواز از نوروز ۹۷ سازمان زیباسازی شهرداری تهران، افزود: با همکاری و هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه تربیت مدرس ۶ محور شهر تهران انتخاب و با اجرای ۱۱ طرح، ۱۰۷ هزارمتر نورپردازی ریسه ای دراین محور ها انجام شد.به گفته وی، این ۶ […]

به گزارش خطرنگار، برزین ضرغامی روز شنبه در نشست خبری طرح پیشواز از نوروز ۹۷ سازمان زیباسازی شهرداری تهران، افزود: با همکاری و هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه تربیت مدرس ۶ محور شهر تهران انتخاب و با اجرای ۱۱ طرح، ۱۰۷ هزارمتر نورپردازی ریسه ای دراین محور ها انجام شد.
به گفته وی، این ۶ محور شامل مسیرهای خیابان دماوند تا میدان آزادی، خیابان شریعتی از دروازه شمیران تا میدان قدس، خیابان ولیعصر(عج)، ترمینال جنوب تا خیابان رجایی و همچنین خیمه نوری میدان هفت تیر و خیابان هنگام هستند.
ضرغامی در ادامه از برگزاری طرح نوروزگاه بلوار کشاورز در بخش های هنرهای تجسمی، نمایشی، آفرینش ادبی و موسیقی و سرود از ۳ تا ۱۲ فروردین ماه در حد فاصل خیابان فلسطین تا خیابان ۱۶ آذر خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه این طرح با همکاری منطقه ۳شهرداری، سازمان فرهنگی هنری و سازمان زیباسازی و با مشارکت مردم اجرا می شود، گفت: طرح نوروزگاه شامل برگزاری نمایشگاه های عکس، کاریکاتور، کارت پستال، خوش نویسی، صنایع دستی و اجرای تئاتر خیابانی و میدانی، کمدی، خیمه شب بازی و نوروزخوانی در محدوده بلوار کشاورز است.
ضرغامی با اشاره به رویکرد جدید سازمان زیباسازی، گفت: در طرح «پیشواز از نوروز» سازمان های متعددی مشارکت می کنند که یکی از اصول اصلی آن صرفه جویی در منابع و استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود است.
ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی متولی سیما و منظر شهر است، تصریح کرد: اجرای تبلیغات در شهر با ۲ کارکرد آگاهی بخشی و آموزش های شهروندی و کارکرد دیگر، مناسبتی و اطلاع رسانی دنبال می شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ طرح از هنرمندان برای اجرا در پیشواز از نوروز به سازمان زیباسازی رسیده است، گفت: در مجموع ۶۴۶ طرح پس از داروی برای اجرا انتخاب شده اند.
به گفته وی، در حوزه هنرهای محیطی و آذین بندی خلاق ۱۰۱ طرح از ۹۶ هنرمند انتخاب و ۴۵ اثر حجمی نیز در سطح شهر تهران جانمایی و نصب شد.
ضرغامی با اشاره به برگزاری جشنواره تخم مرغ های نوروزی در شهر تهران نیز گفت: ۷۹ طرح در این حوزه انتخاب شده که با همکاری شهرداری های مناطق اجرا می شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه خیابان ولیعصر(عج) به عنوان یکی از معابر مهم شهر برای پیاده سازی آثار هنری بر روی درختان خشکیده انتخاب شده است، تصریح کرد: در این بخش نیز ۴۰ اثر برای ایجاد آثار حجمی روی درختان خشکیده این خیابان انتخاب و اجرا شد.
به گفته وی، طرح «دیوارهای کوچک شهر من» نیز برای اجرای طرح های گرافیکی با مشارکت هنرمندان محلات در سطح شهر، یکی دیگر از برنامه های پیشواز از نوروز سازمان زیباسازی است.
تهرام/۹۳۴۳**۱۶۲۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


نورپردازی در تهران


نوروز ۹۷


زیباسازی

نظرات بسته شده است.