از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31713

147 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید علی حسینی روز شنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب شهرستان دیر افزود: بدون تردید نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بالابردن سطح معلومات و آگاهی مردم موثر است.وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم زمینه آشنایی مردم با تنوع منابع ایجاد کنیم بهترین راه آن برپایی نمایشگاه های کتاب […]

به گزارش خطرنگار، سید علی حسینی روز شنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب شهرستان دیر افزود: بدون تردید نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بالابردن سطح معلومات و آگاهی مردم موثر است.
وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم زمینه آشنایی مردم با تنوع منابع ایجاد کنیم بهترین راه آن برپایی نمایشگاه های کتاب در استان است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ضمن تقدیر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر در تهییه بن کتاب برای مردم اظهارداشت: تدبیر رئیس اداره ارشاد دیر برای برپایی نمایشگاه کتاب و تهیه بن کتاب برای اهالی کتابخوان این شهرستان ستودنی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت:برای حمایت از نمایشگاه کتاب ۱۰ هزار بن کتاب با تخفیف ۵۰ درصد چاپ شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
غلامرضا ناطقی پور افزود: این نمایشگاه با ۱۵ هزار جلد کتاب در موضوع های مختلف در کنار ساحل شهر دیر تا ۱۵ فروردین سال آینده برپاست.
دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
۷۲۰۷/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایشگاه


کتاب


دیر

نظرات بسته شده است.