از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31540

137 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اتکا به خداوند و مردم ولایتمدار و انقلابی بخوبی در برابر توطئه های مختلفی فائق آمد.وی بیان کرد: نیروی انقلابی در شرایط کنونی از جنبه های مختلف بسیار بالاتر از زمان […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اتکا به خداوند و مردم ولایتمدار و انقلابی بخوبی در برابر توطئه های مختلفی فائق آمد.
وی بیان کرد: نیروی انقلابی در شرایط کنونی از جنبه های مختلف بسیار بالاتر از زمان های گذشته هستند که چنین امری در اعتماد و احترام به جوانان حاصل شده و این رویه باید همچنان تداوم داشته باشد.
صفایی بوشهری افزود: مردم ایران همانگونه که در سال های دفاع مقدس حماسه آفریدند در این دوران نیز در بیرون از مرزها با عنوان مدافعان حرم همواره حماسی می آفرینند.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: در این ارتباط مسئولان و افراد تاثیرگذار در نظام باید خدمتگزار مردم باشند و در این راه خطیر از تجمل گرایی و امور غیر انقلابی پرهیز کنند.
وی ادامه داد: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند و بدان افتخار کنند.
صفایی بوشهری افزود: در این راه آنها باید با پرهیز از حواشی، خدمت صادقانه و عادلانه و مبارزه با فساد را بجد در دستور کار خود قرار دهند زیرا هر گونه کوتاهی آنها در مقوله مبارزه با فساد به منزله سهیم شدن با مفسد است.
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ باید با تلاش مسئولان عدالت بیش از پیش در جامعه نمایان و مشکل اشتغال معیشت مردم از جامعه رخت ببند.
صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز شهادت امام هادی(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه این مناسبت در روز آغازین سال نو است باید در برنامه ای بزرگداشت آغاز سال نو حرمت این امام حفظ شود.
وی همچنین با اشاره به امضای قرار داد راه آهن بوشهر – شیراز بیان کرد: اجرا این طرح که انعقاد قرارداد آن بتازگی انجام شد می تواند در توسعه استان بوشهر نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
صفایی بوشهری افزود: در حوزه انرژی نیز سرمایه گذاری های خوبی در این استان شکل گرفته که این امر می تواند سرعت توسعه استان را شتاب ببخشد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری میز خدمت در پیش از خطبه های نماز جمعه شهر بوشهر اظهار داشت: برگزاری چنین شرایط برای دیدار مردم و مسئولان در فضایی صمیمانه و آرام در سطح کشور زبانزد شده و بازتاب خوبی داشته است که در این ارتباط از مردم و مسئولان قدردانی می شود.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


موفقیت ایران


امام جمعه بوشهر

نظرات بسته شده است.