از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 30609

199 بازدید

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش و تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی اظهار داشت: قرارداد هفت فیلم سینمایی برای اکران نوروزی ثبت شد و این آثار از ۲۳ اسفند ماه نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد.وی افزود: انیمیشن «فیل […]

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش و تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی اظهار داشت: قرارداد هفت فیلم سینمایی برای اکران نوروزی ثبت شد و این آثار از ۲۳ اسفند ماه نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد.
وی افزود: انیمیشن «فیل ‌شاه» در سرگروه آزادی، فیلم «به وقت شام» در سرگروه کورش، و «مصادره» در سرگروه جوان اکران خود را از چهارشنبه این هفته آغاز خواهند کرد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: چهار فیلم دیگر اکران نوروزی به ترتیب «لونه زنبور» در سرگروه ایران، «خرگیوش» در سرگروه زندگی، «لاتاری» در سرگروه استقلال و «فراری» در سرگروه ماندانا به نمایش درمی‌آیند.
فرجی همچنین درباره ادامه اکران برخی فیلم ها که به تازگی نمایش خود را آغاز کرده‌اند نیز گفت: در این باره تصمیمی گرفته نشد اما فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» باید توسط توزیع‌کننده فیلم پیگیری شود.
فراهنگ** ۹۲۴۶ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


اکران نوروزی


نوروز ۹۷

نظرات بسته شده است.