از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 30160

115 بازدید

علی اصغر کلانتری، شامگاه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، افزود: بازیکنانم از اهمیت این دیدار به خوبی آگاه هستند و می دانند در صورت توقف از قافله صدرنشینی دور می شوند.وی اضافه کرد: تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم، به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنیم و می خواهیم همچنان به […]

علی اصغر کلانتری، شامگاه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، افزود: بازیکنانم از اهمیت این دیدار به خوبی آگاه هستند و می دانند در صورت توقف از قافله صدرنشینی دور می شوند.
وی اضافه کرد: تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم، به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنیم و می خواهیم همچنان به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.
کلانتری بیان کرد: زجر زیادی کشیدیم تا تیم را از رده هفتم جدا کردیم و هم اینک به عنوان مدعی، شانس خوبی برای صعود داریم و باید نهایت استفاده را ببریم.
پیشکسوت فوتبال فارس با اشاره به اینکه تا پایان رقابت های فوتبال دسته اول هشت هفته باقی مانده است، اظهار کرد: به هیچ روی عقب نشینی نخواهیم کرد.
وی گفت: باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز کمک کرد تا این تیم به عنوان مدعی ظاهر شود و بازیکنان هم راضی هستند و با جان و دل برای موفقیت تیم شهرشان تلاش می کنند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم اینک پس از انجام ۲۶ بازی با ۴۶ امیتاز در رده چهارم قرار دارد و شانس صعود به لیگ برتر برای این تیم کماکان وجود دارد.
تیم فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال دسته اول، فردا (یکشنبه) میهمان تیم راه آهن تهران است که در قعر جدول جا خوش کرده است.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل ۹۷ را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.
۷۳۶۸ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال دسته اول


فجر شهید سپاسی


سرمربی

نظرات بسته شده است.