از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 29623

124 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری گرجستان به نقل از وزارت امور خارجه صربستان در دیدار جانلیدزه و داچیچ بر مسائل تعمیق روابط دوجانبه و حمایت متقابل گرجستان و صربستان از تمامیت ارضی و حق حاکمیت یکدیگر تاکید شد . وزیر امور خارجه صربستان همچنین در رابطه با موضع دولت گرجستان در مورد اعلام یکجانبه […]

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری گرجستان به نقل از وزارت امور خارجه صربستان در دیدار جانلیدزه و داچیچ بر مسائل تعمیق روابط دوجانبه و حمایت متقابل گرجستان و صربستان از تمامیت ارضی و حق حاکمیت یکدیگر تاکید شد .
وزیر امور خارجه صربستان همچنین در رابطه با موضع دولت گرجستان در مورد اعلام یکجانبه استقلال کوزوو ابراز قدردانی کرد .
ایویتسا داچیچ با اشاره به سفر های برنامه ریزی شده کئورگی مارگولاشویلی و گئورگی کویریکاشویلی رییس جمهوری و نخست وزیر گرجستان به صربستان که قرار است در سال جاری میلادی تحقق یابد ، همچنین در باره سفر آتی خود به گرجستان خبر داد .
وزیر امور خارجه گرجستان در سفر به صربستان با آلکساندر ووچیچ و آنا برنابیچ رییس جمهوری و نخست وزیر این کشور دیدار و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی دو کشور را بررسی کرد .
بر اساس توافق حاصله میان گرجستان و اتحادیه اروپا شهروندان گرجستانی می توانند به مدت ۹۰ روز سفر های بدون ویزا به کشورهای عضو این اتحادیه داشته باشند .
آساق **۳۳۷ *۱۵۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


لغو روادید


صربستان


گرجستان

نظرات بسته شده است.