از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 29399

141 بازدید

مسعود حق لطفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در پنجمین دوره برگزاری جشنواره چهره سال راه و ساختمان همچنین برترین های شهرداران کلانشهرها و سایر شهرها، مدیرکل راه و شهرسازی استان ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز معرفی شدند.به گفته وی، شهروندمحوری، بازآفرینی، احیا، پیاده محوری و بهره بردای از […]

مسعود حق لطفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در پنجمین دوره برگزاری جشنواره چهره سال راه و ساختمان همچنین برترین های شهرداران کلانشهرها و سایر شهرها، مدیرکل راه و شهرسازی استان ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز معرفی شدند.
به گفته وی، شهروندمحوری، بازآفرینی، احیا، پیاده محوری و بهره بردای از ظرفیت های تاریخی و مذهبی برای توسعه گردشگری از ویژگی های مهم طرح بلاغی به عنوان طرح برتر بود.
حق لطفی ادامه داد: با توجه به مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، تهیه طرح و برنامه برای بازآفرینی و تجدید حیات محله بلاغی در دستور کار شرکت عمران و بهسازی شهری ایران قرار گرفته است.
وی یادآور شد: با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی، برای انجام کمترین مداخله کالبدی، بهبود کیفیت زندگی شهری، احیای هویت تاریخی و مذهبی و بهره برداری از این ظرفیت جهت توسعه گردشگری، افزایش ظرفیت های پیاده راهی و ایجاد دسترسی محدود برای خودروهای شخصی، طرح احیای محله بلاغی در امتداد بلوار شهید انصاری تهیه شده است.
دبیر ستاد بازآفرینی استان با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره چهره برتر راه و ساختمان با محوریت بازآفرینی و رعایت حقوق شهروندی برگزار شد، افزود: انتخابات چهره سال راه و ساختمان کشور همه ساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود و انتخابی رسانه ‏ای بوده و تمامی مدیران و مسئولان آن توسط مخاطبان و شهروندان انتخاب می شوند.
۸۰۵۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


راه و شهرسازی


طرح های برتر راه و ساختمان


محله بلاغی

نظرات بسته شده است.