از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 29285

332 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این افراد اقدام به زورگیری، کیف و موبایل قاپی و سرقت از منازل، مغازه ها، خودرو و موتورسیکلت می کردند، افزود: اکثر سارقان دستگیر شده، محکومین فراری از زندان هستند و احکام قطعی محکومیت آنان نیز صادر شده که به […]

به گزارش خطرنگار، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این افراد اقدام به زورگیری، کیف و موبایل قاپی و سرقت از منازل، مغازه ها، خودرو و موتورسیکلت می کردند، افزود: اکثر سارقان دستگیر شده، محکومین فراری از زندان هستند و احکام قطعی محکومیت آنان نیز صادر شده که به دلایل مختلف از جمله گرفتن مرخصی، از زندان خارج شده اند.
وی با بیان اینکه این سارقان در عملیات ۲۴ ساعت گذشته پلیس آگاهی پایتخت شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: عملیات شب گذشته در پی ۳۰ روز کار اطلاعاتی و تخصصی پلیس تهران بزرگ برای شناسایی باندهای حرفه ای سرقت، اجرا شد.
سردار رحیمی گفت: یکی از باندهای متلاشی شده در این عملیات، باند ۵ نفره زورگیر هستند که حین تلاش برای تهیه سلاح گرم و سرقت از یک صرافی یا طلافروشی، دستگیر شدند.
رییس پلیس پایتخت همچنین از انهدام ۴ باند قاچاق کالا خبر داد و گفت: در مجموع ۲۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق از این باند کشف و ضبط شده است.
شد و ۵۲ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
به گفته وی، در همین ارتباط ۵۲ نفر نیز به عنوان اعضای این باندهای قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.
سردار رحیمی تصریح کرد: از این ۴ باند قاچاق مقادیر زیادی لوازم خانگی و صوتی و تصویری، ۴۰ تن خشکبار، ۳۰ هزار عدد باطری خودرو و ۳۰۰ کارتن کفش کشف و ضبط شده است.

* تدابیر ویژه پلیس پایتخت در تعطیلات نوروز
سردار رحیمی در ادامه به برنامه ریزی گسترده و جدی پلیس برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ ایستگاه پلیس برای حفظ ایمنی و آسایش شهروندان در طول ایام نروز در سطح شهر تهران ایجاد و فعال شده است.
رییس پلیس تهران بزرگ افزود: با اجرای این طرح عرصه کار برای سارقان و مخلان نظم و امنیت را تنگ خواهیم کرد و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی در این ایام(روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز) برخورد می کنیم.
به گفته سردار رحیمی، در همین ارتباط هر گونه اسباب کشی و انتقال لوازم منزل از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین در تهران ممنوع است، مگر اینکه برای این امر مجوزی از کلانتری محل اخذ شود.
تهرام ۶۱۳۹**۱۶۲۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس آگاهی تهران


سردار رحیمی


دستگیری سارقان

نظرات بسته شده است.