از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 29237

111 بازدید

به گزارش خطرنگار، کتاب داستانی ‘ فیل کوچولو دلش درد می کند’ به نویسندگی محدثه رنجبر شامگاه دوشنبه (۱۴ اسفند) با حضور مسئولان محلی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان اقلیدی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید رونمایی شد.این کتاب با محتوایی در پاسداشت و حمایت از محیط زیست با نقاشی […]

به گزارش خطرنگار، کتاب داستانی ‘ فیل کوچولو دلش درد می کند’ به نویسندگی محدثه رنجبر شامگاه دوشنبه (۱۴ اسفند) با حضور مسئولان محلی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان اقلیدی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید رونمایی شد.
این کتاب با محتوایی در پاسداشت و حمایت از محیط زیست با نقاشی هایی از نویسنده منتشر شده است.
سعیده قادری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید در حاشیه این مراسم به خطرنگار، گفت: نگاه خاص و هنرمندانه محدثه رنجبر، فرزند عزیز ایران زمین برای حفظ وپاسداشت طبیعت با زبان زیبا و شیوای هنر، موجی از انگیزه را در انسان ایجاد می کند، به خود می بالیم شاهد خلق چنین آثاری در حوزه ادبیات و هنر هستیم.
محدثه رنجبر درباره هدف خود از تهیه و انتشار این کتاب به خبرنگار خطرنگار، گفت:طبیعت، خانه حیوانات وهمه پرندگان و جانداران است و آنها هم به اندازه انسان از این نعمت خداوند حق استفاده و حیات دارند و ما نباید با آلوده کردن محیط زیست ، زندگی آنها را به خطر بیاندازیم.
این نویسنده خردسال درمورد محتوای کتاب خود گفت: داستان فیل کوچولو از اینجا آغاز می شود که او با خوردن یک بطری پلاستیکی که در طبیعت رها شده است به دل درد مبتلا می شود و دکتر کانگرو برای درمان او گل شفا بخش را که در نزدیکی کوه سنگی قرار دارد تجویز می کند و قصه ادامه پیدا می کند.
حمیده رنجبر، دبیر آموزش و پرورش و مادر این نویسنده خردسال به خطرنگار، گفت: فرزندم از ۴ سالگی نقاشی را آغاز کرد و در ۵ سالگی با ارائه نقاشی خود در نمایشگاه نقاشی در شهرستان لامرد از بین پانصد نقاشی، رتبه نخست را کسب کرد و امروز نیز در نویسندگی کتاب فعالیت مطلوبی از خود نشان می دهد و در حال تدوین یک کتاب دیگر است که بزودی منتشر می شود.
وی ادامه داد: به والدین توصیه می کنم که به تفاوت های فردی فرزندشان اهمیت بدهند و برای شکوفایی استعدادهایشان کوشش کنند.
کتاب فیل کوچولو دلش درد می کند به صورت تمام رنگی در ۱۲صفحه توسط انتشارات سناگستر به چاپ رسیده و برای گروه سنی الف و ب مناسب است.
شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
۹۷۷۲/ ۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


رونمایی کتاب


نویسنده خردسال


اقلید

نظرات بسته شده است.