از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 28759

158 بازدید

به گزارش خطرنگار، ظریف از دوشنبه گذشته (هفتم اسفندماه) به همراه هیاتی بلندپایه سیاسی و اقتصادی سفر دوره ای خود به صربستان، بلغارستان، کرواسی و بوسنی را آغاز کرده بود. دیدار با رئیس جمهوری، نخست وزیر، رئیس مجلس و همچنین وزیر امور خارجه صربستان از برنامه های ظریف در بلگراد بود. وزیر امور خارجه همچنین […]

به گزارش خطرنگار، ظریف از دوشنبه گذشته (هفتم اسفندماه) به همراه هیاتی بلندپایه سیاسی و اقتصادی سفر دوره ای خود به صربستان، بلغارستان، کرواسی و بوسنی را آغاز کرده بود.
دیدار با رئیس جمهوری، نخست وزیر، رئیس مجلس و همچنین وزیر امور خارجه صربستان از برنامه های ظریف در بلگراد بود. وزیر امور خارجه همچنین در یک همایش مشترک تجاری با حضور نمایندگان بیش از ۷۰ شرکت بزرگ صربی و ایرانی شرکت و سخنرانی کرد.
ظریف برنامه کاری خود در صوفیا را روز سه شنبه با دیدار «رومن رادف» رئیس جمهوری بلغارستان آغاز کرد و پس از آن با نخست وزیر، وزیر اقتصاد و همچنین رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر امور خارجه پیش از سفر به بوسنی روز پنچشنبه، در کرواسی توقف و با مقام های سیاسی و اقتصادی این کشور هم دیدار داشت.
گفت وگو و تبادل نظر در خصوص مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله برجام، مبارزه با خشونت، تروریسم و افراطی گری در جهان، بحران در سوریه و یمن و شرایط جاری در افغانستان و بالکان از اصلی ترین محورهای سفر هفته گذشته ظریف بود.
شبس ** ۹۳۸۶ *۱۴۸۸**

انتهای پیام /*


سیاسی


محمد جواد ظریف


وزارت خارجه

نظرات بسته شده است.