از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 27504

212 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی اکبر شفیع زاده روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی مبارزه با آفت سن غلات شهرستان اظهار داشت: شهرستان دره شهر دارای ظرفیت های بی شماری در بخش کشاورزی است که یکی از ظرفیت ها کشت گل نرگس است که هم اکنون کشت ان باعث اشتغالزایی در شهرستان شده است.شفیع زاده اظهار […]

به گزارش خطرنگار، علی اکبر شفیع زاده روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی مبارزه با آفت سن غلات شهرستان اظهار داشت: شهرستان دره شهر دارای ظرفیت های بی شماری در بخش کشاورزی است که یکی از ظرفیت ها کشت گل نرگس است که هم اکنون کشت ان باعث اشتغالزایی در شهرستان شده است.
شفیع زاده اظهار داشت: با توجه به سطح زیرکشت ۲۳۰ هکتاری گل نرگس شهرستان پیشنهاد و برنامه این است که در سال های آتی بازار گل و گیاه شهرستان راه اندازی تا مشکلات پس از برداشت نرگس کاران برطرف شود.
وی افزود: توسعه کشت گل نرگس در شهرستان علاوه بر اینکه از نظر درآمدی برای کشاورزان به صرفه است، باعث می شود این شهرستان به عنوان قطب تولید این گل شناخته شود.
فرماندار شهرستان دره شهر افزود: سلانه هفت میلیون شاخه گل نرگس در شهرستان تولید می شود و هم اکنون باعث اشتغالزایی بیش از ۶۰۰ نفر از مردم شهرستان شده است.
سالانه بیش از ۳۰ هزار گندم، یک هزار و ۲۰۰ تن ذرت، ۵۵۰ تن ماش، پنج هزار تن طالبی، ۸۰ هزار تن خیار و .. به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از ۴۰ هزار هکتار مزارع شهرستان دره شهر برداشت می‌شود.
۷۱۷۷/۶۰۳۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


کشاورزی


دره شهر


گل نرگس

نظرات بسته شده است.