از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 27493

151 بازدید

محدتقی آشوبی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، افزود: در سه ماه اخیر، حدود ۳۰۰ بازدید از مطب های پزشکی و مراکز درمانی دانشگاه و ۲۰۰ بازدید نیز از مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام گرفته است.وی اظهار داشت: در انجام این بازرسی ها به مراکز متخلف […]

محدتقی آشوبی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، افزود: در سه ماه اخیر، حدود ۳۰۰ بازدید از مطب های پزشکی و مراکز درمانی دانشگاه و ۲۰۰ بازدید نیز از مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام گرفته است.
وی اظهار داشت: در انجام این بازرسی ها به مراکز متخلف تذکر کتبی داده می شود که اگر به این تذکرات توجه نکردند در کمیسیون ماده ۱۱ متشکل از تعزیرات حکومتی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی ارجاع داده می شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان بیان داشت: در مواردی مراکزی که مجوز نداشته اند با کمک نیروی انتظامی نسبت به پلمپ آنها اقدام کرده ایم.
وی با اشاره به تشدید بازرسی ها در حوزه درمان در گیلان تصریح کرد: از اواخر پاییز بازرسی های شبانه را در بیمارستان های دولتی، خصوصی و کلینیک ها راه انداخته ایم و سه تیم نظارتی هر روز در ساعات مختلف شبانه روزی در این رابطه فعال هستند.
آشوبی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در حوزه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: خواسته ما از اصحاب رسانه در گیلان این است که با توجه به مهم بودن اخبار مربوط به حوزه سلامت حتما خبرها را از منابع معتبر شامل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان دریافت کنند.
وی با اشاره به انتشار خبری در مورد مفقود شدن بیماری در بیمارستان پورسینا یادآور شد: این خبر کذب بود زیرا با کنترل دوربین های بیمارستان مشخص شد که بیمار با کمک همراه از بیمارستان به صورت عادی خارج شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان تاکید کرد: با خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان گیلان که خبرهای کذب در حوزه بهداشت و درمان منتشر کنند ، قطعا برخورد می کنیم.
وی یادآور شد: رسانه ها در کنار دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان بایستی با کمک هم برای ارتقاء هر چه بیشتر سلامت در جامعه تلاش کنند.
۷۲۸۶ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


دانشگاه علوم پزشکی


رشت

نظرات بسته شده است.