از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 27310

143 بازدید

به گزارش خطرنگار، عباسعلی کدخدایی شامگاه شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: فردا یکشنبه ششم اسفند، شورای نگهبان برای رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۷ جلسه دارد.سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تشکیل جلسه فوق العاده شورای نگهبان در روز یکشنبه در ادامه نوشت: گزارش این جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.به گزارش خطرنگار، نمایندگان مجلش […]

به گزارش خطرنگار، عباسعلی کدخدایی شامگاه شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: فردا یکشنبه ششم اسفند، شورای نگهبان برای رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۷ جلسه دارد.
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تشکیل جلسه فوق العاده شورای نگهبان در روز یکشنبه در ادامه نوشت: گزارش این جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، نمایندگان مجلش شورای اسلامی پنجشنبه هفته گذشته پس از بیست جلسه و سیزده روزکاری بررسی بودجه سال ۹۷ کل کشور را به پایان رسانده و این لایحه را برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال کردند.
لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت دوازدهم ، در موعد مقرر و در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۹۶، از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
سیام**۳۰۷۰**۱۴۴۹**

انتهای پیام /*


سیاسی


بودجه۹۷


شورای نگهبان


مجلس

نظرات بسته شده است.