از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 27285

119 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از نهاد کتابخانه ها این کتاب ها را همانند ۳ سال قبل در کتابخانه‌های روستایی و مناطق کم برخوردار توزیع خواهند کرد. منصور جام شیر رئیس کارگروه هفته کتاب انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم انجمن که از سال ۱۳۹۳ کلید خورد، […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از نهاد کتابخانه ها این کتاب ها را همانند ۳ سال قبل در کتابخانه‌های روستایی و مناطق کم برخوردار توزیع خواهند کرد. منصور جام شیر رئیس کارگروه هفته کتاب انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان اعلام کرد:

یکی از برنامه های مهم انجمن که از سال ۱۳۹۳ کلید خورد، طرح اهدای ۱۱۰ هزار جلد کتاب به نیت نام نامی امیرالمومنین حضرت علی(ع) به مناطق روستایی کم برخوردار کشور است. در قالب این طرح، هر ساله بیش از ۱۱۰ هزار جلد کتاب از سوی ناشران عضو انجمن اهدا شده به گونه‌ای که ظرف ۴ سال اخیر در مجموع بیش از ۵۵۰ هزار جلد کتاب و به بهای بیش از ۱۸ میلیارد ریال کتاب اهدا شده است.

مشارکت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان (که قدیمی ترین سازمان مردم نهاد در حوزه کتاب و نشر با سابقه ۲۸ ساله محسوب می‌شود) هماره اقدامات خیرخواهانه را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده است که اعضای آن به کتاب علاقمند و در حد امکانات خود در آن مشارکت می کنند.

فراهنگ **۱۰۸۵** ۱۸۲۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتابخانه عمومی


۱۱۰ جلد کتاب

نظرات بسته شده است.