از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 27247

39 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار رضا ترابی شامگاه جمعه در مراسم پایانی نمایشگاه فاطمی «ماه مدینه» افزود: فضای ایجاد شده در این نمایشگاه باعث می شود که مردم با ولایت بیشتر آشنا شوند و تاریخ صدر اسلام و مسیر انقلاب را به صورت واقعی تجربه کنند.وی ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاهی در شهر قشم مایه مباهات […]

به گزارش خطرنگار، سردار رضا ترابی شامگاه جمعه در مراسم پایانی نمایشگاه فاطمی «ماه مدینه» افزود: فضای ایجاد شده در این نمایشگاه باعث می شود که مردم با ولایت بیشتر آشنا شوند و تاریخ صدر اسلام و مسیر انقلاب را به صورت واقعی تجربه کنند.
وی ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاهی در شهر قشم مایه مباهات است که در آن جوانان و مردم این شهر به صورت ویژه ای عشق خود را به حضرت فاطمه زهرا(س)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان دادند.
در این نمایشگاه کوچه های بنی هاشم و خانه حضرت زهرا(س) در مدینه، کوچه انقلاب، فضاسازی جنگ و جبهه و شهدای مدافع حرم، بازسازی حرم حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت امام حسین(ع) و بازسازی فضای بین الحرمین و فضای موکب های خدماتی مسیرپیاده روی توسط گروه نمایشی به اجرا درآمد.
غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره دینی و پاسخ به شبهات، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کالای ایرانی، و ایستگاه سلامت از دیگر بخش های این نمایشگاه بود.
همچنین غرفه های مزاج شناسی، سبک زندگی اسلامی، کتاب و کتابخوانی، خیاطی و اهدای چادر به چادر اولی ها و افراد کم بضاعت، پذیرایی و ایستگاه صلواتی بخش های دیگر این نمایشگاه را تشکیل می داد.
مراسم اختتامیه نمایشگاه «ماه مدینه» که به مناسبت ایام فاطمیه دایر شده بود، شامگاه جمعه با حضور فرمانده سپاه هرمزگان، امام جمعه قشم، جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان در بارگاه امامزاده مظفرالدین(ع) این شهر برگزار شد. این نمایشگاه پس از پنج روز فعالیت جمعه شب پایان یافت.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
۷۵۰۰ /۶۰۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


ماه مدینه


فاطمیه


قشم

نظرات بسته شده است.