از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 27051

189 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه فساد، فساد آور است افزود: عدالت همراه با پیشرفت عمرانی در جامعه دیده نمی شود به همین دلیل باید بدون هیچ مسامحه ای با کسانی که بی عدالتی دارند برخورد شود. وی تصریح کرد: مردم با بصیرتی که دارند […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه فساد، فساد آور است افزود: عدالت همراه با پیشرفت عمرانی در جامعه دیده نمی شود به همین دلیل باید بدون هیچ مسامحه ای با کسانی که بی عدالتی دارند برخورد شود.
وی تصریح کرد: مردم با بصیرتی که دارند کمبودها و مشکلات را تحمل می کنند ولی مسئولان نیز باید به وظیفه خود در مقابل مردم عمل کنند و با بی عدالتی محکم برخورد کنند.
صفایی بوشهری گفت: برخورد با فساد و بی عدالتی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که همواره باید مورد توجه مسئولان باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه به مردم، دانشمندان و استعدادهای داخلی تنها نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: با وجود پایبندی ایران به مفاد برجام ولی طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد .
وی یادآورشد: برهمین اساس باید با اقتدار در عرصه اقتصاد برخورد کنیم تا جهان متاثر از ما شود نه اینکه اقتصاد شکننده ما نقطه ضعفی برای سوء استفاده بیگانگان تلقی شود.
صفایی بوشهری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به مدیریت جهادی و اقدام با تدبیر در این خصوص نیازمند هستیم.
وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم همواره در کنار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر گله ای دارند به شیوه و تشکیلات اجرایی ،اداری و دیوان سالاری است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: مردم ایران شاید از قوای سه گانه گله داشته باشند ولی راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد نسبت به نظام و مقدسات خود پایبند هستند.
وی با بیان اینکه نگاه انقلاب به مردم است گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و استقلال و مردم سالاری از جمله این نعمتهاست.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: پیشرفتهای علمی و عمرانی قابل توجهی در ۴۰ سال از عمر انقلاب صورت گرفته اما این اقدام ها در مقابل توانمندی نظام در حد ایده آل نیست که بخشی از آن به دلیل مشکلاتی است که استکبار جهانی ایجاد کرده ولی بخشی نیز مربوط به برخی ناکارآمدی داخلی است.
وی تاکید کرد: شان انقلاب اسلامی پیشرفت در خور شان مردم ایران اسلامی است که باید مورد توجه مسئولان باشد.
۶۰۴۷/۷۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


عدالت


۲۲بهمن


بوشهر

نظرات بسته شده است.