از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 26409

147 بازدید

به گزارش ایرنا،سید حسینعلی موسوی در نشست بررسی اجرای طرح های محرومیت زدایی در این دهستان با همکاری سپاه گفت:آمادگی داریم تا در کمیته برنامه ریزی شهرستان به تعهدات خود در قبال اجرای این طرح ها و مشارکت با سپاه اقدام کنیم.وی با اشاره به تعریف این پروژه ها افزود: با توجه به ظرفیت های […]

به گزارش ایرنا،سید حسینعلی موسوی در نشست بررسی اجرای طرح های محرومیت زدایی در این دهستان با همکاری سپاه گفت:آمادگی داریم تا در کمیته برنامه ریزی شهرستان به تعهدات خود در قبال اجرای این طرح ها و مشارکت با سپاه اقدام کنیم.
وی با اشاره به تعریف این پروژه ها افزود: با توجه به ظرفیت های باغداری منطقه تلاش شود تا در این زمینه پروژه هایی تعریف و عملیاتی شود.
فرماندار دهلران با اشاره به پروژه های کشاورزی،مسکونی،آموزشی و مذهبی در این منطقه گفت:۵۰ درصد اعتبارات اجرای این طرح ها توسط فرمانداری تامین می شود و این مهم در کمیته برنامه ریزی شهرستان لحاظ می شود و سپاه در خصوص ۵۰ درصد مابقی اجرای این طرح ها اقدام کند.
ساخت ۱۲ باب منزل مسکونی، بهسازی مدارس و ساخت مسجد بخش زرین آباد شهرستان دهلران در قالب مرحله اول طرح های محرومیت زدایی استان ایلام در حال اجراست و توسعه باغات از دیگر موضوعات مهمی است که در قالب این طرح قابل اجرا خواهد بود.
هزینه اجرای این طرح ها با مشارکت مردم و نیز سپاه و فرمانداری ها تامین می شود.
در شهرستان دهلران دهستان سید ابراهیم بخش زرین آباد برای اجرای طرح های محرومیت زدایی پیش بینی شده است.
۷۱۷۵ /۶۰۳۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


فرماندار دهلران


محرومیت زدایی


دهستان سید ابراهیم

نظرات بسته شده است.