از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 26122

135 بازدید

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل(رژیم اشغالگر) ، وزارت جنگ اسرائیل (رژیم اشغالگر) اعلام کرد، شلیک آزمایشی ‘آرو۳’ بامداد دوشنبه و با همراهی سازمان دفاع موشکی آمریکا انجام شد.تلاش های قبلی اسرائیل (رژیم اشغالگر) در ژانویه و دسامبر گذشته به خاطر وجود اشکال در انتقال داده ها و ایمنی این سامانه موشکی با شکست مواجه شده […]

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل(رژیم اشغالگر) ، وزارت جنگ اسرائیل (رژیم اشغالگر) اعلام کرد، شلیک آزمایشی ‘آرو۳’ بامداد دوشنبه و با همراهی سازمان دفاع موشکی آمریکا انجام شد.
تلاش های قبلی اسرائیل (رژیم اشغالگر) در ژانویه و دسامبر گذشته به خاطر وجود اشکال در انتقال داده ها و ایمنی این سامانه موشکی با شکست مواجه شده بود.
‘آرو۳’ ترکیبی از سامانه های دفاع موشکی است که برای حفاظت از اسرائیل (رژیم اشغالگر) در برابر حملات کوتاه، میان و دوربرد طراحی شده است. این سامانه نمایانگر بالاترین سطح شبکه چندلایه دفاع موشکی اسرائیل (رژیم اشغالگر) است.
سامانه ‘آرو۳’ که نسخه پیشرفته ‘آرو۲’ و حاصل کار مشترک اسرائیل و آمریکاست، برای ساقط کردن موشک های بالستیک قاره پیما در خارج از جو، انهدام موشک ها و کلاهک های هسته ای، بیولوژیک، شیمیایی یا متعارف در نزدیکی محل پرتاب آنها طراحی شده است.
آساق**۱۰۸۸ **۱۶۶۳**

انتهای پیام /*


سیاسی


رژیم صهیونیستی


آرو۳


پدافند موشکی

نظرات بسته شده است.