از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 25845

416 بازدید

به گزارش یکشنبه خطرنگار، به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جهانی داخل سالن رده سنی جوانان که در کشور آمریکا در جریان است، تیم ایران پس از شکست لهستان با امتیاز ۵ بر ۳ به دیدار نیمه نهایی راه یافت تا در این مرحله مقابل روسیه قرارگیرد.ملی پوشان جوان ایران در […]

به گزارش یکشنبه خطرنگار، به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جهانی داخل سالن رده سنی جوانان که در کشور آمریکا در جریان است، تیم ایران پس از شکست لهستان با امتیاز ۵ بر ۳ به دیدار نیمه نهایی راه یافت تا در این مرحله مقابل روسیه قرارگیرد.
ملی پوشان جوان ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی با امتیاز ۴ بر ۴ مقابل روسیه به تساوی دست یافتند تا در تیر طلائی موفق به کسب پیروزی شوند و به دیدار نهایی ماده ریکرو راه یابند.
تیم تیراندازی با کمان ایران که با ترکیب سید ابوالفضل حسینی، کیان مرادی و رضا شبانی در این مسابقات حضور یافته است، امشب برای کسب مدال طلا مقابل اوکراین قرار می گیرد.
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جوانان جهان که از پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه در یانکتون آمریکا آغاز شده است، امروز با فینال رشته ریکرو در بخش انفرادی و تیمی پایان خواهد یافت.
تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، امیر کاظم پور، نیما محبوبی، صادق اشرفی، امید ابراهیمی، ارمین اخگری، رضا شبانی، کیان مرادی و سید ابوالفضل حسینی در این مسابقات شرکت کرده است.
شبد**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


ورزش


تیراندازی با کمان


مسابقات جهانی آمریکا


ایران فینالیست

نظرات بسته شده است.