از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 25488

144 بازدید

مسئول روابط عمومی هیات اتومبیل رانی و موتورسواری خراسان رضوی به خبرنگار خطرنگار، گفت: مسابقات مزبور با شرکت ۵۰ اتومبیل ران و در ۶ کلاس با نظارت ۱۵ داور برگزار شد.حمید مهدی زاده افزود: شرکت کنندگان در کلاس های پراید آماتور، پژو ۲۰۶، بانوان، پژو ۴۰۵، پراید حرفه ای و پراید GT با یکدیگر به […]

مسئول روابط عمومی هیات اتومبیل رانی و موتورسواری خراسان رضوی به خبرنگار خطرنگار، گفت: مسابقات مزبور با شرکت ۵۰ اتومبیل ران و در ۶ کلاس با نظارت ۱۵ داور برگزار شد.
حمید مهدی زاده افزود: شرکت کنندگان در کلاس های پراید آماتور، پژو ۲۰۶، بانوان، پژو ۴۰۵، پراید حرفه ای و پراید GT با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: در کلاس پراید آماتور یحیی فرهی، مرتضی حسینی و محمد برزشی و در کلاس پراید حرفه ای، فرید کنعانی، احسان گل محمدی و علی رحیمیان مقامهای برتر را به دست آوردند.
وی گفت: در کلاس پژو ۲۰۶ علی مرادی، پیمان پور شیرازی و علی اکبر آذری و در کلاس پژو ۴۰۵ دانیال فرامرزی، علی فرجی و جواد لشکری عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
مهدی زاده افزود: در کلاس بانوان هم پریسا ابوقداره به مقام نخست دست یافت و نونا امیری و مریم مهرالدین به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اظهار کرد: نتایج مسابقات پراید GT به منظور بررسی دقیق تر کمیته داوران هفته آینده اعلام می شود.
کانال تلگرامی خطرنگار، خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
۷۵۰۷ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


ورزش


اتومبیلرانی


جام فجر


خراسان رضوی

نظرات بسته شده است.