از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 25357

156 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از رسمی کره شمالی، این اظهار نظر فقط چند روز پس از آن بود که کره شمالی ‘مون جائه این’ رئیس جمهور کره جنوبی را به پیونگ یانگ دعوت کرد تا در نشست سران شرکت کند.‘چو ریونگ های’ افزود: در حالی که به طور جدی باید ظرفیت های دفاع از […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از رسمی کره شمالی، این اظهار نظر فقط چند روز پس از آن بود که کره شمالی ‘مون جائه این’ رئیس جمهور کره جنوبی را به پیونگ یانگ دعوت کرد تا در نشست سران شرکت کند.
‘چو ریونگ های’ افزود: در حالی که به طور جدی باید ظرفیت های دفاع از خود را در حوزه بازدارندگی هسته ای تقویت کنیم باید تجهیزات نظامی قوی و پیشرفته را نیز تولید و توسعه دهیم.
حضور هیات عالی رتبه کره شمالی در مراسم افتتاح رقابت های المپیک زمستانی و دعوت رییس جمهور کره جنوبی به کره شمالی، این امید را در میان فعالان منطقه ایجاد کرده بود که کره شمالی و جنوبی در مسیر خلع سلاح هسته ای گام بردارند.
در عین حال ‘شینزو آبه’ نخست وزیر ژاپن و ‘دونالد ترامپ’ رییس جمهور آمریکا نیز روز گذشته در تماس تلفنی، بر اعمال فشارهای بیشتر بر کره شمالی با هدف خلع سلاح هسته ای تاکید کردند.
**آساق**۱۹۰۴**

انتهای پیام /*


سیاسی


کره شمالی


کره جنوبی


تقویت سلاح های هسته ای

نظرات بسته شده است.