از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 25087

96 بازدید

حسین مسگرانی چهارشنبه شب به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این آمار در مجموع با احتساب کمترین میزان تماشاگر در هر سانس در ۲ سینمای هلال و اشراق زاهدان به دست آمده است.وی افزود: اکران فیلم‌ های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۲۲ بهمن در زاهدان انجام شد.مدیرکل […]

حسین مسگرانی چهارشنبه شب به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این آمار در مجموع با احتساب کمترین میزان تماشاگر در هر سانس در ۲ سینمای هلال و اشراق زاهدان به دست آمده است.
وی افزود: اکران فیلم‌ های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۲۲ بهمن در زاهدان انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ١٩ فیلم در این مدت در ۲ سالن سینمایی هلال و اشراق برای مردم زاهدان اکران شد.
مسگرانی بیان کرد: به طور میانگین در هر سانس فیلم ۵٠٠ تا ۶٠٠ نفر و در برخی سانس‌ ها تا ٧٠٠ نفر به تماشای فیلم ‌های جشنواره در این ۲ سالن سینما نشستند که در مجموع با احتساب کمترین میزان تماشاگر در هر سانس، نزدیک به ١٣هزار نفر توانستند از فیلم‌ های این دوره در بخش‌ های مختلف دیدن کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب کودکان زاهدانی از فیلم‌ های بخش کودک و نوجوان این جشنواره گفت: با توجه به استقبال زیاد کودکان از فیلم ‌های این بخش برای برخی فیلم‌ ها در سالن ها صندلی اضافه چیده شد.
وی تصریح کرد: در مجموع نزدیک به ۶ هزار کودک و نوجوان در سینماهای هلال و اشراق به تماشای فیلم ‌های به نمایش گذاشته ‌شده در این بخش نشستند.
وی گفت: فیلم های اکران شده در این دوره از جشنواره فیلم فجر زاهدان شامل امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب، عرق سرد، به وقت شام و چهارراه استامبول برای عموم مردم و فیلم های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان بوده است.
۳۰۴۲*۶۰۸۱ خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


جشنواره فیلم فجر


استقبال تماشاگران زاهدانی

نظرات بسته شده است.