از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 25000

157 بازدید

به گزارش خطرنگار، سرگئی ریابکف معاون وزیر خارجه روسیه در امور کنترل تسلیحات و عدم اشاعه که به منظور رایزنی با همتایان خود به تهران سفر کرده است صبح روز دوشنبه ۲۵ بهمن با غلامحسین دهقانی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد. طرفین در این ملاقات در […]

به گزارش خطرنگار، سرگئی ریابکف معاون وزیر خارجه روسیه در امور کنترل تسلیحات و عدم اشاعه که به منظور رایزنی با همتایان خود به تهران سفر کرده است صبح روز دوشنبه ۲۵ بهمن با غلامحسین دهقانی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
طرفین در این ملاقات در خصوص آخرین تحولات در حوزه بین المللی از جمله خلع سلاح و عدم اشاعه تبادل نظر کردند.
طرفین همچنین از همکاری ها و هماهنگی های مطلوبی که میان هیات های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در محافل و سازمان های بین المللی در وین، لاهه، ژنو و نیویورک ایجاد شده است، ابراز خشنودی کرده و بر حفظ و تداوم رایزنی ها و همکاری ها بین دو کشور تاکید کردند.
همچنین در این دیدار معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه کشورمان از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت و دفاع از برجام به عنوان یک موفقیت مشترک در دیپلماسی تشکر کرد.
ریابکف در مقام معاون وزیر امور خارجه روسیه مسئولیت امور دوجانبه با آمریکای شمالی و جنوبی و موضوعات همچون عدم اشاعه و کنترل تسلیحات، برنامه هسته ای ایران و مشارکت روسیه در مجمع بریکس را برعهده دارد.
ریابکوف امروز همچنین با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه هم دیدار و در خصوص برجام و سایر مسائل مورد علاقه بحث و گفت و گو کرد.
سیام**۲۰۲۱**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


روابط خارجی


روسیه


ریابکوف

نظرات بسته شده است.