از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24928

108 بازدید

جواد حق لطفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هم اکنون بارش برف را در گردنه های آوج واقع در جاده قزوین-همدان و همچنین بارش خفیف برف را در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در مسیر قزوین-الموت و گردنه کوهین واقع در مسیر قزوین-رشت شاهد هستیم.این مسئول اضافه کرد: […]

جواد حق لطفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هم اکنون بارش برف را در گردنه های آوج واقع در جاده قزوین-همدان و همچنین بارش خفیف برف را در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در مسیر قزوین-الموت و گردنه کوهین واقع در مسیر قزوین-رشت شاهد هستیم.
این مسئول اضافه کرد: نیروهای راهدار استان قزوین همزمان با شروع بارش برف عملیات نمک پاشی برای جلوگیری از انسداد راه ها آغاز کرده اند.
وی در ادامه از مسافران خواست تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری در مسیرهای یاد شده، در صورت ضرورت به انجام سفر با همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس های گرم، آذوقه و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه با پلیس و نیروهای راهدار مستقر در طول جاده ها همکاری کنند.
گردنه های قسطین لار، پیچ بن،آوج،هجیب،سپارده و بهرام آباد از گردنه های استان قزوین هستند که در فصل سرما با بارش برف و کولاک معمولا مسدود می شوند.
استان قزوین دارای ۲۱۷ کیلومتر آزادراه،۲۹۲ کیلومتر بزرگراه، ۲۵۳ کیلومتر راه اصلی و ۵۶۳ کیلومتر راه فرعی است.
۶۱۰۱*۳۰۱۳
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*


اجتماعی


بارش برف


گردنه های استان


استان قزوین

نظرات بسته شده است.