از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24555

118 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار علی رزمجو روز دوشنبه درآیین آغاز اجرای طرح های محرومیت زدایی روستای خورشهاب شهرستان تنگستان افزود: با این میزان اعتبار که ۶۰ میلیارد آن از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ۶۰ میلیارد ریال از استانداری بوشهر تامین می شود ۵۴ طرح محرومیت زدایی در این دهستان ها به اجرا درمی […]

به گزارش خطرنگار، سردار علی رزمجو روز دوشنبه درآیین آغاز اجرای طرح های محرومیت زدایی روستای خورشهاب شهرستان تنگستان افزود: با این میزان اعتبار که ۶۰ میلیارد آن از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ۶۰ میلیارد ریال از استانداری بوشهر تامین می شود ۵۴ طرح محرومیت زدایی در این دهستان ها به اجرا درمی آید.
وی اضافه کرد: کارشکنی های دشمن کوچکترین وقفه ای در رسیدگی به مناطق محروم و توسعه زیرساخت‌ها ایجاد نکرد و امروز با تاکید و فرمان رهبر معظم انقلاب شاهد محرومیت زدایی در مناطق محروم هستیم.
رزمجو ادامه داد: طرح ‌های محرومیت‌ زدایی به سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی، مردم ‌دار و مردم ‌یار و کمک یار دولت برای رفع مشکلات مناطق محروم با همکاری و هماهنگی مسئولان و مدیران مختلف دستگاه های اجرایی واگذار شده است.
وی بیان کرد: این طرح های محرومیت زدایی در زمینه آبرسانی روستایی و کشاورزی، پهلوگیر اسکله، استخر، احداث بند آبگیر برای جلوگیری از سیلاب، تجهیز، ساخت مدرسه و نصب ۲۵ قلم امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدرسه ها از جمله کولرگازی و آب سردکن است.
فرمانده سپاه استان بوشهر، ساخت دیوار ساحلی و حفاظتی، خانه عالم، مرمت و لایروبی قنات را از دیگر طرح های محرومیت‌ زدایی در دهستان‌های یاد شده عنوان کرد.
رزمجو تاکید کرد: تلاش می‌ شود طرح های محرومیت زدایی در روستاهای دهستان‌ بوالخیرتنگستان، کبگان دشتی و دهرود دشتستان در کوتاه ‌ترین زمان با کیفیت مطلوب تکمیل و افتتاح شود.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: عملیات اجرایی طرح های محرومیت زدایی در سه دهستان این استان به صورت همزمان انجام می شود.
سید محمدحسن باستی با اشاره به انعقاد تفاهم ‌نامه برای اجرای طرح‌های محرومیت‌ زدایی در روستاهای یاد شده افزود: بر اساس این تفاهم ‌نامه ۵۰ درصد اعتبارات توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ۵۰ درصد مابقی را استانداری بوشهر تامین و در زمان یک سال انجام می‌ شود.
وی اضافه کرد: طرح محرومیت‌زدایی روستاهای بوالخیر تنگستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال اجرایی شده که پیش بینی می‌شود در دهه فجر سال آینده تکمیل و افتتاح شود.
باستی بیان کرد: این طرح ‌‌ها در حوزه بندری، دریایی، تکمیل اسکله پهلوگیر، راهسازی، بهداشت و درمان و عمران روستایی است.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*


اقتصاد


اعتبار محرومیت زدایی


سه دهستان


بوشهر

نظرات بسته شده است.