از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24505

117 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی بودجه سال ۹۷ کل کشور دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس و با حضور ۲۰۰ نماینده آغاز شد.خانه ملتی ها در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی بخش درآمدی بودجه ۹۷ کل کشور می پردازند.نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی بودجه سال ۹۷ کل کشور دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس و با حضور ۲۰۰ نماینده آغاز شد.
خانه ملتی ها در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی بخش درآمدی بودجه ۹۷ کل کشور می پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون تا تبصره ۱۱ بخش درآمدی بودجه ۹۷ کل کشور را بررسی و تصویب کرده اند.
بر اساس این گزارش، بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور یکشنبه هشتم بهمن ماه در مجلس آغاز شد اما مجلسی ها در آن جلسه با کلیات بودجه ۹ مخالفت کردند.
این گزارش برای اصلاح به کمیسیون تلفیق بازگشت و پس از اصلاحات در این کمیسیون، کلیات آن بار دیگر در جلسه چهارشنبه ۱۱ بهمن بررسی شد و نمایندگان مجلس با ۱۸۲رای موافق،۷۳ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۶۲ نماینده حاضر با کلیات آن موافقت کردند.
خانه ملتی ها تا روز سه شنبه هفته گذشته برای بررسی بودجه ۹۷ جلسات علنی داشتند، اما علی لاریجانی رییس مجلس در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه و هنگام بررسی تبصره های بودجه اعلام کرد: نیاز است کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی موارد چالشی از سه شنبه ۱۷ بهمن تا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه تشکیل جلسه دهد و برخی موارد را بررسی کند.
در طول این مدت، جلسات علنی مجلس تعطیل و جلسات کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل می شد.
بر اساس تصمیم هیات رییسه مجلس بنا شد بررسی بودجه ۹۷ دوباره از امروز دوشنبه در دو یا سه نوبت کاری در مجلس شورای اسلامی آغاز شود.
سیام**۹۱۲۱ خبرنگار: سمیه لاری

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


بودجه۹۷

نظرات بسته شده است.