از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24270

103 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس، نخستین دیدار آسیایی پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان روز سه‌شنبه (۲۴ بهمن ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. مسابقات لیگ قهرمانان از فردا (دوشنبه) در حالی در قاره کهن آغاز می شود که استقلال تهران، ذوب آهن، پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان چهار تیم ایرانی در […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس، نخستین دیدار آسیایی پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان روز سه‌شنبه (۲۴ بهمن ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
مسابقات لیگ قهرمانان از فردا (دوشنبه) در حالی در قاره کهن آغاز می شود که استقلال تهران، ذوب آهن، پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان چهار تیم ایرانی در این رقابت ها حضور دارند.
همچنین تیم داوری و ناظر داوری دیدار پرسپولیس و نسف ازبکستان صبح امروز (۲۲ بهمن ماه) وارد ایران شده و در هتل محل اقامت خود مستقر شده است؛ داوری این مسابقه به عهده «کیم دونگ جین» است و «سانگ بونگ کئون» و «کواک سئونگ سون» داوران اول و دوم آن به شمار می روند.
تیم فوتبال پرسپولیس نیز امروز پس از یک جلسه فنی ۴۵ دقیقه ای با کادر فنی، ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را پیگیری کرد.
سید جلال حسینی که این روزها با مصدومیت جزیی مواجه است، امروز بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی شرکت کرد.
دروازه‌بان‌ها هم تمرینات ویژه و پرفشار خود را زیر نظر ایگور پانادیچ پیگیری کردند و تمرینات تیمی با مرور کارهای ترکیبی و تاکتیکی اداماه یافت .
بازیکنان پرسپولیس طبق نظر کادر فنی، فردا (دوشنبه ) در هتل پارسیان حاضر می شوند تا آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر نسف ازبکستان را برگزار کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **۱۸۲۸*۲۰۲۵
خبرنگار: خدیجه روزبهانی*انتشار دهنده: لیلا جودی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ قهرمانان


نسف قارشی

نظرات بسته شده است.