از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24194

93 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، علیرضا زاکانی در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن تهران گفت: به حمدالله مشکلات کشور بن بست ندارد بلکه امکانات و پتانسیل مناسبی وجود دارد که اگر مسئولان دست به دست هم داده و با همه وجود در خدمت مردم باشند، بهترین شرایط برای ایجاد تفاهم و انسجام ملی فراهم می […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، علیرضا زاکانی در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن تهران گفت: به حمدالله مشکلات کشور بن بست ندارد بلکه امکانات و پتانسیل مناسبی وجود دارد که اگر مسئولان دست به دست هم داده و با همه وجود در خدمت مردم باشند، بهترین شرایط برای ایجاد تفاهم و انسجام ملی فراهم می شود.
وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز خاطرنشان کرد: این حضور که در اوج سختی ها و مشکلات اقتصادی و همچنین شیطنت های دشمنان و معاندان اسلام و ایران به وقوع پیوسته، اهمیت زیادی دارد.
زاکانی ادامه داد: مردم یکپارچه به صحنه آمده اند و اعلام می کنند که ما هستیم و آنچه دشمنان به غلط دریافته اند، خواب و خیالی بیش نیست.
وی تصریح کرد: راهپیمایی امروز بسیار مهم بود و در واقع خار چشم دشمنان و پشتوانه حرکت های ایران عزیز اسلامی در عرصه های بین المللی است.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان توصیه کرد که قدر ملت را بدانید زیرا جایی که رهبر می فرمایند من نوکر این مردم هستم جایی برای فخر فروشی مسئولان وجود ندارد.
وی در پایان تاکید کرد: مسئولان باید قدرشناس این مردم باشند که همواره و در همه شرایط در صحنه حاضرند.
سیام**۹۳۱۴**۳۰۶۵**۲۰۳۸
خبرنگار: محمد ملک دار**انتشار:لیلا جودی

انتهای پیام /*


سیاسی


فجر۹۶


زاکانی


راهپیمایی

نظرات بسته شده است.