از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24183

149 بازدید

حسین مسگرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشتت: در آخرین روز از ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان سه فیلم در سینما اشراق و چهار فیلم در سینما هلال به روی پرده می رود.وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از فیلم لاتاری، امروز در سینما اشراق این فیلم جایگزین […]

حسین مسگرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشتت: در آخرین روز از ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان سه فیلم در سینما اشراق و چهار فیلم در سینما هلال به روی پرده می رود.
وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از فیلم لاتاری، امروز در سینما اشراق این فیلم جایگزین شعله ور ساخته حمید نعمت الله شده است.
وی تصریح کرد: به مناسبت ۲۲ بهمن و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فیلم ها امپراطور جهنم و عرق سرد در کنار لاتاری در سینما اشراق زاهدان اکران می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فیلم های به وقت شام، سرو زیرآب، جشن دلتنگی و چهارراه استانبول نیز به ترتیب از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در سینما هلال به روی پرده می رود.
وی گفت: سینما هلال با ۵۶۰ صندلی و سینما اشراق با ۲۰۰ صندلی از ابتدای جشنواره هر شب پذیرای علاقه مندان به سینما و فیلم های فجر بوده است.
به گزارش خطرنگار، ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان که از ۱۴ بهمن آغاز بکار کرده امشب به کار خود پایان می دهد.
۳۰۴۲**۶۰۸۱ خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*


فرهنگی


فجر۹۶


سینما


فیلم فجر زاهدان

نظرات بسته شده است.