از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 23611

128 بازدید

به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی نمایش «فهرست مردگان»، این نمایش به کارگردانی و دراماتورژی رضا ثروتی از ساعت ٢٠:٣٠ امشب ۱۹ بهمن ماه در حالی در تماشاخانه ی ایرانشهر به صحنه می رود که پدرام شریفی به عنوان بازیگر به این گروه نمایشی پیوسته است. شریفی تاکنون در نمایش هایی چون ‘یک مشت روبل […]

به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی نمایش «فهرست مردگان»، این نمایش به کارگردانی و دراماتورژی رضا ثروتی از ساعت ٢٠:٣٠ امشب ۱۹ بهمن ماه در حالی در تماشاخانه ی ایرانشهر به صحنه می رود که پدرام شریفی به عنوان بازیگر به این گروه نمایشی پیوسته است.
شریفی تاکنون در نمایش هایی چون ‘یک مشت روبل ‘به کارگردانی حسن معجونی،’ داستان زمستان’ و ‘ولپن ‘به کارگردانی مهدی کوشکی، ‘ماه در آب ‘ به کارگردانی محمد یعقوبی و ‘تقدیربازان’ به کارگردانی سیما تیراندازو ‘سمک عیار’ به کارگردانی جواد ذوالفقاری و نمایش های دیگری حضور داشته است.
«فهرست مردگان» با طراحی و کارگردانی رضا ثروتی برداشتی آزاد از نمایشنامه «فهرست» اثر تادئوچ روژه ویچ ترجمه ی احمدرضا خاکی است.
بلیت های این نمایش را می توان از سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com خریداری کرد.

** آغاز اجرای نمایش «باغ وحش شیشه ای » در تالار قشقایی
اجرای نمایش «باغ وحش شیشه ای» به کارگردانی ندا هنگامی از روز چهارشنبه (دیروز) در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
ندا هنگامی کارگردان نمایش قبل از آغاز اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایش «باغ وحش شیشه ای » حاصل تمرین دو ساله هنرجویانی است که طی این مدت در گروه تئاتر «یرما» به فعالیت مشغول بودند.
وی افزود: بسیار خوشحالم از اینکه شما تماشاگران از این اجرا حمایت می کنید و امیدوارم که در آینده این نوع نمایش ها مورد حمایت مخاطبان قرار بگیرد.
نمایش «باغ وحش شیشه ای» نوشته تنسی ویلیامیز و کارگردانی نداهنگامی هر روز ساعت ۱۹:۳۰ با بازی زهرا ایران نژاد، امیرحسین برادران، امیر تک فلاح، مهدی حیدرخان، سپهر حیدری نژاد، مهدی دربند حقیقت، غزل درسازان، امیرحسین صالحی، سحر طالب نژاد، امیرسجاد طبسی، سینا کتانی، نیما میرزاحسین در تالارقشقایی به صحنه می رود.
فراهنگ ** ۷۵۶۱ ** دریافت کننده: سارا کریمیان**انتشاردهنده: فرهاد راستی

انتهای پیام /*


فرهنگی


اخبار کوتاه تئاتر


فهرست مردگان


باغ وحش شیشه ای

نظرات بسته شده است.