از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 23334

145 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این بازی که از هفته بیست و یکم گروه الف این رقابت ها چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود شکست خورد.تیم قشقایی شیراز که در جدول رده بندی گروه الف جایگاه خوبی ندارد، برابر تیم شهرداری بوشهر که از […]

به گزارش خطرنگار، در این بازی که از هفته بیست و یکم گروه الف این رقابت ها چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود شکست خورد.
تیم قشقایی شیراز که در جدول رده بندی گروه الف جایگاه خوبی ندارد، برابر تیم شهرداری بوشهر که از مدعیان صعود است بازی خوبی ارایه نداد و در نهایت برابر این تیم شکست خورد تا بوشهری ها جواز صعود به مرحله دوم را کسب کنند.
ابتدا تیم قشقایی شیراز در دقیقه ۳۳ با گل جواد عباسی از میهمان خود پیش افتاد و نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.
در نیمه دوم نیز تیم شاهین شهرداری بوشهر که نیاز زیادی برای بُرد داشت بازی خوبی ارایه کرد و در دقایق ۷۴ و ۸۲ میلاد صارمی و محمد محبی ۲ بار دروازه میزبان را باز کردند و در نهایت با پیروزی جشن صعود گرفتند.
تیم قشقایی شیراز که روزگاری با شکست تیم پرسپولیس تهران و حذف این تیم در جام حذفی در کشور مطرح شد چند سالی است که حال و روز خوبی ندارد و هم اینک با قرار گرفتن در رده هشتم شانس آوردند که در لیگ دسته دو باقی ماندند تا مسئولان این باشگاه برای این تیم که تماشاگران زیادی دارد و نماینده ایل قشقایی است، فکری اساسی در رقابت های لیگ فصل ۹۷ بکنند.
در حالی که یک هفته به پایان این رقابت ها باقی مانده، تیم های، اروند خرمشهر، داماش گیلان، شاهین شهرداری بوشهر و مقاومت تهران صعود خود را از گروه یک به مرحله دوم قطعی کردند.
همچنین تیم های گل ابریشم تهران، نماینده مازندران و ترمه دستجردی یزد با قرار گرفتن در رده های نهم تا یازدهم به دسته سوم سقوط کردند.
تیم قشقایی شیراز هم با ۱۹ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند و از خطر سقوط به دسته سوم نجات یافت.
مرحله نخست مسابقات فوتبال فوتبال دسته دو کشور با شرکت ۳۳ تیم به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود می کنند.
۷۳۶۸ /۶۱۱۸
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


دسته دو


مسابقه

نظرات بسته شده است.