از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 23260

140 بازدید

نویسنده این کتاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در رابطه با موضوع این کتاب گفت: این کتاب خاطرات واقعی خانم ‘خانزاد مرادی محمدی’ است که در دوران جنگ تحمیلی در شهر روانسر زندگی می کرده است.مهناز فتاحی که اکنون مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است و چندین […]

نویسنده این کتاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در رابطه با موضوع این کتاب گفت: این کتاب خاطرات واقعی خانم ‘خانزاد مرادی محمدی’ است که در دوران جنگ تحمیلی در شهر روانسر زندگی می کرده است.
مهناز فتاحی که اکنون مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است و چندین کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته است، با بیان اینکه کتاب باغ مادربزرگ با محوریت دفاع مقدس نوشته شده، اظهار کرد: این کتاب روایتگر خاطرات مادر بزرگی است که در دوران دفاع مقدس زندگی می کرده و به طور مستقیم درگیر سال های جنگ تحمیلی بوده است.
این نویسنده کرمانشاهی گفت: بخش هایی از این کتاب به ورود مردم پناهنده کُرد حلبچه به استان کرمانشاه و پذیرایی مردمان این استان از آنها اختصاص داده شده است، ضمن اینکه یک بخش آن نیز به خاطرات یک آواره کُرد عراقی در مورد پذیرایی کرمانشاهیان از آواره‌ها اختصاص پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این کتاب در هفت فصل و ۲۸۵ صفحه به چاپ رسیده، گفت: انتشارات سوره مهر این کتاب را چاپ کرده است.
فتاحی اضافه کرد: این کتاب در ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه در چاپ اول منتشر شده و با قیمت ۱۷۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.
وی در ادامه پرداختن به موضوعات دفاع مقدس را پرداختن به ارزش ها برشمرد و گفت: این نوع کتاب‌ها سبب خواهد شد تا نسل های آینده با سبک زندگی گذشتگان آشنا شده و از آنها الگوبرداری کنند.
آثاری مثل ‘فرنگیس’ و ‘پناهگاه بی پناه’ از آثار دیگر این نویسنده برجسته کرمانشاهی در حوزه دفاع مقدس است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول هشت سال جنگ تحمیلی به صورت مستقیم درگیر جنگ بود.
مردم استان کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۱ هزار و ۶۰۰ جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
۳۰۳۳/۸۰۶۶ خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*


فرهنگی


رونمایی از کتاب


باغ مادربزرگ


کرمانشاه

نظرات بسته شده است.