از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22964

270 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا رای به انتشار گزارش دمکرات های کنگره این کشور درباره نقش اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) و وزارت دادگستری آمریکا در پرونده روسیه داد.این در حالی است که تنها ۳ روز پیش دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا رای به انتشار گزارش دمکرات های کنگره این کشور درباره نقش اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) و وزارت دادگستری آمریکا در پرونده روسیه داد.
این در حالی است که تنها ۳ روز پیش دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اجازه انتشار گزارش مشابهی از سوی جمهوریخواهان مجلس نمایندگان این کشور را صادر کرد.
در گزارش جمهوریخواهان، اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکا متهم به سوء استفاده از اختیارات نظارتی خود علیه ترامپ در پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ شده بودند.
دمکرات های کنگره اعتقاد دارند که گزارش جمهوریخواهان از اطلاعات طبقه بندی شده به صورت گزینشی استفاده کرده تا به اعتبار اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکا آسیب بزند.
از آنجایی که براساس قوانین آمریکا اختیار انتشار اطلاعات طبقه بندی شده در دست رئیس جمهوری این کشور است، اکنون ترامپ ۵ روز فرصت دارد تا انتشار گزارش دمکرات ها را تائید یا رد کند.
در حالی که تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس پرونده روسیه از نزدیکان ترامپ عبور کرده و به شخص او رسیده و احتمال مصاحبه با او وجود دارد، دمکرات ها می گویند ترامپ تلاش دارد با زمینه چینی برای اخراج مولر از اجرای عدالت پیشگیری کند.
شبد**۹۴۱۶**۱۰۱۰
مترجم: علیرضا آقازاده**انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*


سیاسی


کنگره آمریکا


دخالت روسیه در انتخابات آمریکا


ترامپ

نظرات بسته شده است.